Sanne - KT88 push-pull eindversterker project
Moderator: Beheerdersteam
Re: Sander's KT88 push-pull eindversterker project
Als ik me goed herinner is de versterker van KT88 (Sander) een klasse A PP in Triode?
Ik weet niet of dit voldoende vermogen is voor wat Sander S. zoekt..
Vind 'em ook niet in 1-2-3 terug
Ik weet niet of dit voldoende vermogen is voor wat Sander S. zoekt..
Vind 'em ook niet in 1-2-3 terug
Re: Sander's KT88 push-pull eindversterker project
Zou het voor een mod mogelijk zijn om de foto's van dat topic zichtbaar te maken.Henkjan schreef:
Schijnbaar is er iets aangepast waar door de foto's nu niet meer zichtbaar zijn.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Sander's KT88 push-pull eindversterker project
Ja hoor dat kan een mod welKappa7 schreef:Zou het voor een mod mogelijk zijn om de foto's van dat topic zichtbaar te maken.Henkjan schreef:
Schijnbaar is er iets aangepast waar door de foto's nu niet meer zichtbaar zijn.
(mits die achter enn pc zit en niet op een tablet)
Re: Sander's KT88 push-pull eindversterker project
Hoeft niet meteen hoor
ik kan best wel even een paar minuten wachten 
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Sander's KT88 push-pull eindversterker project
Die WK versterker is een leuke versterker, maar wel één van de oude stempel, ik was toch van plan om wat meer tijd en moeite te steken om het de buizen zo comfortabel mogelijk te maken.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Sander's KT88 push-pull eindversterker project
Jij hebt een geheime obessie voor fallussymbolen?dre schreef:Ik stem voor een kt150!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Sander's KT88 push-pull eindversterker project
Kappa7 schreef:Hoeft niet meteen hoorik kan best wel even een paar minuten wachten
![]()
Re: Sander's KT88 push-pull eindversterker project
Om 't wat ingewikkelder te doen
.pdf wel eerst door .mht vervangen !
Anne
.pdf wel eerst door .mht vervangen !
Anne
- Bijlagen
-
- BoeningKT88.pdf
- (27.83 KiB) 194 keer gedownload
Re: Sander's KT88 push-pull eindversterker project
Kan toch ook zo?

Laatst gewijzigd door hannesie op wo 19 nov 2014, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Sander's KT88 push-pull eindversterker project
Henkjan schreef:Kappa7 schreef:Hoeft niet meteen hoorik kan best wel even een paar minuten wachten
![]()
Re: Sander's KT88 push-pull eindversterker project
Nee,maar het is een mooie buis die ik nog bijna niet gezien heb.SSassen schreef:Jij hebt een geheime obessie voor fallussymbolen?dre schreef:Ik stem voor een kt150!
Iets anders dus.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Sander's KT88 push-pull eindversterker project
Goed, ik heb een berg onderdelen binnen, een verzameling KT88 Golden Lion buizen, uitgangs- en voedingstrafo's, zowel van Hammond als Van der Veen en ook hoogspanningselco's, smoorspoelen, een nette aluminium kast en aluminium afdekkappen voor de trafo's.
Volgens mij heb ik nu zo'n beetje alles in huis om voorzichtig een start te gaan maken
Volgens mij heb ik nu zo'n beetje alles in huis om voorzichtig een start te gaan maken
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Sander's KT88 push-pull eindversterker project
Bedankt Anne, maar dit is niet de kant die ik op wilde, ik ga gebalanceerd werken.Ah!buis schreef:Kan zelfs zoAnne
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Sander's KT88 push-pull eindversterker project
Ik had m'n camera al in m'n handdre schreef:Even een plaatje lijkt me op zijn plaats.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Sander's KT88 push-pull eindversterker project
De belichting is hier kwalitatief uitermate teleurstellend, zelfs met een snelle lens, vol open, maar hierbij een zoekplaatje voor de liefhebbers.
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Sander's KT88 push-pull eindversterker project
was dit hier aan het volgen omdat ik ook met een KT-88 project bezig ben, maar waarom 6 KT-88's of tel ik verkeerd ?
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Sander's KT88 push-pull eindversterker project
Ik bouw eerst één prototype, dus dan heb ik zowieso twee stuks extra nodig.ronnydepony schreef:was dit hier aan het volgen omdat ik ook met een KT-88 project bezig ben, maar waarom 6 KT-88's of tel ik verkeerd ?
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Sander's KT88 push-pull eindversterker project
mag ik vragen waarom je dan 2 extra stuks nodig hebt, er is toch nog geen schema nu 
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Sander's KT88 push-pull eindversterker project
Ik ga straks twee stuks KT88 per kanaal gebruiken, dat maakt vier stuks in totaal. Echter voor het prototype (één kanaal) heb ik ook één set, twee stuks, nodig, deze buizen ga ik niet meer inzetten in de feitelijke versterker, deze worden alleen gebruikt in het prototype, dus daarmee heb ik in totaal zes stuks nodig.ronnydepony schreef:mag ik vragen waarom je dan 2 extra stuks nodig hebt, er is toch nog geen schema nu
