Ik ben geen doorgewinterde audiofiel, maar ik mag graag kwaliteit horen.
Al jaren bouw ik voor de hobby wel eens een subwoofer voor in de auto o.i.d.
Vaak probeer ik het ook nog met een dag klaar te hebben
Een klein maandje geleden een 4ohm inbouwversterker (230v) op de kop kunnen tikken, en daarbij een vermogens-gelijke Rockford Fosgate Prime R1S412 auto subwoofer gekocht.
Na het prototype nu aan de daadwerkelijke kast begonnen.
Bouwfoto's zijn van begin tot hoe het er nu mee voorstaat
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden
