Ik had het kunnen weten. En? Smaken ze een beetje?
Groet´n,
Mischa
Moderator: Beheerdersteam
Ik heb die broodjes het liefst met de blauwe, die zijn wat pittiger.b_force schreef:Toevallig eergisteren bij Farnell ook zo'n broodje gekocht
Voor mij is het budget een reden om het niet te doen, in die zin, ik ben voorizen van versterker en kan niets met een extra versterker doen, dus om zomaar te bouwen is vind ik hem te duur.b_force schreef:Ik vind het jammer dat er niet veel mensen zijn die zich aan deze versterker wagen, maar ik vreemd dat het budget ook zeker een part speelt.
Ik heb even getwijfeld, dit is inderdaad een topic van de bovenste plankmischa72 schreef:Goeiesmorges Sander, heb je een schep nodig gehad om het stof van dit topic af te scheppen?![]()
Leuk dat het voortgang vindt, ik heb alleen geen Extrema's
![]()
Gr. Mischa
De nagelknipper is inderdaad de beste kniptang.SSassen schreef:Ik vind niks zo prettig werken om draden van componenten na solderen af te knippen als een nagelknipper, is ook nog eens reuze duurzaam en de kosten zijn een lachertje in vergelijk met een professionele tang van bv. Knipex... en wat doet die nagelknipper daar?![]()
Ik ben al jaren groot fan van deze tangetjes :Berre schreef:De nagelknipper is inderdaad de beste kniptang.SSassen schreef:Ik vind niks zo prettig werken om draden van componenten na solderen af te knippen als een nagelknipper, is ook nog eens reuze duurzaam en de kosten zijn een lachertje in vergelijk met een professionele tang van bv. Knipex... en wat doet die nagelknipper daar?![]()
Gebruik ik al vele jaren zo. Kan je erg kort mee tot tegen de print.
Tip:probeer hem ook als draadstripper voor de fijnste draadjes. Door de hefboomwerking kan je de snijdiepte exact bepalen. Wel twee keer (haaks) insnijden en de mantel weg trekken. Werkt prima.