Focal/JM Lab Electra 907 Be Signature Special Edition


Ja dat is met de Berillium tweeter. Ik is jaloers...
Moderator: Beheerdersteam


Nee het is een echte audiofreak. Uit mijn hoofd speelt hij met een Sugden versteker, een Linn Majik cd-speler, Nordost Red Dawn kabels. Speakers staan op marmeren tegels en heeft ook zo'n resonantiekegel op zijn speakers staan (Die heb ik nooit gesnapt overigens).ray5150 schreef:Maar is hij dan ook een echte audio en muziek liefhebber?
of zocht hij "iets" waar geluid uit kwam voor bij zijn 3-in-1 setje om Radio 538 of zo te kunnen horen?
Want dat laatste zou pas echt zonde zijn....
Arno schreef:Ja Vinculum, kijk nog eens even goed naar je eigen creaties.
(Of zit er nu nog steeds geen fineer op)