Even mijn jaloersheid ventileren...

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Even mijn jaloersheid ventileren...

Bericht door Vinculum »

Mijn zwager heeft net nieuwe speakers gekocht.
Focal/JM Lab Electra 907 Be Signature Special Edition
Afbeelding
Afbeelding

Ja dat is met de Berillium tweeter. Ik is jaloers...
Gebruikersavatar
Martijn H
Berichten: 3210
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam

Bericht door Martijn H »

ajoh.. Zelfbouw rulezzzz!
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Bericht door ray5150 »

Maar is hij dan ook een echte audio en muziek liefhebber?
of zocht hij "iets" waar geluid uit kwam voor bij zijn 3-in-1 setje om Radio 538 of zo te kunnen horen?
Want dat laatste zou pas echt zonde zijn....
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Bericht door Arno »

Montana schreef:
ajoh.. Zelfbouw rulezzzz!
Ja Vinculum, kijk nog eens even goed naar je eigen creaties.

(Of zit er nu nog steeds geen fineer op :P )
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Vinculum »

ray5150 schreef:
Maar is hij dan ook een echte audio en muziek liefhebber?
of zocht hij "iets" waar geluid uit kwam voor bij zijn 3-in-1 setje om Radio 538 of zo te kunnen horen?
Want dat laatste zou pas echt zonde zijn....
Nee het is een echte audiofreak. Uit mijn hoofd speelt hij met een Sugden versteker, een Linn Majik cd-speler, Nordost Red Dawn kabels. Speakers staan op marmeren tegels en heeft ook zo'n resonantiekegel op zijn speakers staan (Die heb ik nooit gesnapt overigens).
Arno schreef:
Ja Vinculum, kijk nog eens even goed naar je eigen creaties.
(Of zit er nu nog steeds geen fineer op :P )
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Tja, zie mijn onderschrift...
Gebruikersavatar
bartsegers
Berichten: 5431
Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
Locatie: Roermond

Bericht door bartsegers »

mooie looks!
Zonde van die popnagels btw.... :roll:
Gebruikersavatar
Dinobe
Berichten: 252
Lid geworden op: ma 27 dec 2004, 12:23

Bericht door Dinobe »

heeft ook zo'n resonantiekegel op zijn speakers staan
Goh een rasechte audiofiel zo te horen! :roll:

Mooie speakers BTW
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Vinculum »

Heb ze ook gehoord inmiddels. Klinkt erg mooi hoor. Mis ten opzichte van mijn speakers wel een flinke dosis laag maar het hoog is snoeistrak.
Hugo77
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 18:04

Even mijn jaloezie ventileren...

Bericht door Hugo77 »

Ziet er leuk uit maar van het hoog krijg ik koude rillingen. De tweeters zijn echte schreeuwers.
Gebruikersavatar
Fuzzbass
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 30 nov 2005, 18:49
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door Fuzzbass »

Klinkt vast erg fijn, maar ik vind ze echt oer- en oerlelijk. Popnagels in 't zicht, wtf?
Plaats reactie