Ik heb een hanglamp gekocht (bij Ikea) maar hij hangt te laag (zelfs op de hoogste stand). Het enige wat ik kan bedenken (naast terugbrengen, maar formeel ruilen ze m niet want hij is al uit de doos. Bovendien vind ik t wel jammer want hij staat wel leuk) is de ijzeren staaf/buis waarmee hij aan het plafond hang een cm of 6 in te korten (dat zou net genoeg zijn) . Door de staaf loopt de stroomdraad en er is ook een soort holle draadeind ingemonteerd waarna met een aantal bouten een haak vast zit. Dat draadeind krigj ik er niet uit (weet niet f te geklemd, gelijmd of met inwendig schroefdraad aan de buis vast zit.)
Pics zeggen hopelijk wat meer...
