Project Eton 11.2
Moderator: Beheerdersteam
Re: Project Eton 11.2
Hmmm naar aanleiding van de laatste post eens een zoekertje uitgezet bij google.
Latijnse vertaling voor honingraat: Cerium.... evenals Favus maar dat vind ik toch minder, klinkt als Fallus
en dat is toch echt heeel wat anders.
Latijnse vertaling voor honingraat: Cerium.... evenals Favus maar dat vind ik toch minder, klinkt als Fallus
- pappaleo
- Contacteer:
Harmageddon
Harmonize als je het wat vriendlijker wilt laten klinken.
The Two (The One is al gebruikt en bovendien mono)
Harmonize als je het wat vriendlijker wilt laten klinken.
The Two (The One is al gebruikt en bovendien mono)
Hoe denk je over 'Triton' ? Een verwijzing naar drieweg, de klank van de naam Eton, en uiteraard de griekse god die ook nog een instrument gespeeld schijnt te hebben volgens Wiki ? Komt op mij wel krachtig, en een beetje chique over.
Er is alleen wel een Korg synth die ook zo heet
.
Een verder denkpad kan zijn iets met sandwich of laagjes, aangezien zowel je kast, als twee van je drivers sandwiches zijn...?Excuus, ik zie dat je kasten feitelijk twee lagen materiaal op elkaar zijn.
Er is alleen wel een Korg synth die ook zo heet
ik laat jullie lekker met zijn allen nog even door brainstormen 
er komt een hoop voorbij en ook leuke dingen ik heb alleen nog niet iets gezien van JA DAT IS EM
er komt een hoop voorbij en ook leuke dingen ik heb alleen nog niet iets gezien van JA DAT IS EM
Even een wat serieuzere reactie.
Wat ook wil helpen is een woord te nemen als bijvoorbeeld "drie" of "tripartite" en dan in google allerlei vertalingen te proberen. Bij sommige talen heb je dan de bonus van prachtige gekalligrafeerde letters die ook als logo kunnen dienen.
Hier de link.
groet,
Aat
Wat ook wil helpen is een woord te nemen als bijvoorbeeld "drie" of "tripartite" en dan in google allerlei vertalingen te proberen. Bij sommige talen heb je dan de bonus van prachtige gekalligrafeerde letters die ook als logo kunnen dienen.
Hier de link.
groet,
Aat
- pappaleo
- Contacteer:
Dan spreekt Schots en ik Iershrscharft schreef:eeehhm de watte?
Edit: Of heb je het over het dempingsmateriaal ?
Aaaah ja schots en iers.........
Dat is voor mij waarschijnlijk net zo iets als plat gronings voor de meesten hier
Dat is voor mij waarschijnlijk net zo iets als plat gronings voor de meesten hier
- pappaleo
- Contacteer:
Die naam is al in gebruik door een ander.ds23man schreef:Gewoon GBB: Groninger Bodem Beweging
Als je een beetje fatsoen hebt, stel je dat niet voor.
Hey gelieve dat te laten ja
Hier alleen namen plempen
GEEN VIER PAGINA'S geleuter over het al dan niet verzegd zijn van een naam of niet 
G.B.B is dat de voormalige bodemdalingscommissie?
G.B.B is dat de voormalige bodemdalingscommissie?
Maar on topic.
Beide kasten zit nu 3 lagen MDF op. Maar eens kijken of ik van de week een auto kan regelen en bij de gamma (daar is het hout hier mooier als de Karwei) een stapel triplex laten zagen in hapklare stukken.
Kunnen we weer vrolijk verder met laagjes plakken.
Beide kasten zit nu 3 lagen MDF op. Maar eens kijken of ik van de week een auto kan regelen en bij de gamma (daar is het hout hier mooier als de Karwei) een stapel triplex laten zagen in hapklare stukken.
Kunnen we weer vrolijk verder met laagjes plakken.
zo'n gigantisch probleem ist niet hoor. Maar moet gewoon ff met pa en moe kortsluiten wanneer er een auto beschikbaar is en dat is eigenlijk bijna altijd wel.
koffie staat voor ZBA'ers overigens altijd klaar
koffie staat voor ZBA'ers overigens altijd klaar