
Kennelijk ziet de ZBA server zichzelf als een externe server. Wat wel werkt is het bewuste plaatje lokaal saven en opnieuw oploaden naar ZBA, maar dan staat het 2x op de ZBA server. Lijkt mij nodeloze ruimteverspilling.
Moderator: Beheerdersteam

Dat is dus effectief wat je daarmee doet...Pjotr schreef:Ok, dat is wel een omweg, het ene plaatje laten linken naar het andere plaatje. Is het niet handiger om een reeds bestaande bijlage elders, in te voegen als bijlage in een nieuwe post?