WELKOM terug
Moderator: Beheerdersteam
Re: WELKOM terug
Het antwoord is kort: Ja! De AMB pre in combinatie met de Ncore en de ExtremA staan nog steeds te wachten.En CVE natuurlijk ook welkom terug, ga je nu ook weer eens wat bouwen ?
Co
Re: WELKOM terug
zeer blij met de terugkomst !
en om het op z'n hollands te zeggen: Hartstikke welkom
en om het op z'n hollands te zeggen: Hartstikke welkom
- asterduc
- Berichten: 4165
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: WELKOM terug
het was me nog niet opgevallen, ... wat een leuke verrassing!!!
Sander, Jan en Co, welcome back!
Sander, Jan en Co, welcome back!
Re: WELKOM terug
Dat kunnen we anders ook tegen jou zeggen, Ed.asterduc schreef:het was me nog niet opgevallen, ... wat een leuke verrassing!!!
Sander, Jan en Co, welcome back!
Je eerste bericht in ruim 3 maanden...
- asterduc
- Berichten: 4165
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: WELKOM terug
ja, nu je het zegt Ray, wat gaat de tijd toch snel!ray5150 schreef:Dat kunnen we anders ook tegen jou zeggen, Ed.
Je eerste bericht in ruim 3 maanden...
Ik had evengoed een ban van 3 maanden kunnen krijgen, het zou me niet hebben gestoord
Maar ik zit met 3769 berichten op 3345 dagen nog steeds op meer dan 1 bericht per dag en dus eigenlijk was ik niet afwezig maar aan het forumrentenieren!.
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
