Wat vinden we van t forum....
Moderator: Beheerdersteam
audiomanics
Berichten: 4575 Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:
Bericht
door audiomanics » vr 18 jul 2014, 9:15
Jaja Leeuwarden en SSassen mogen weer mee doen
't heeft even geduurd maar zelfs hier is "vrede" mogelijk...
Kees
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088 Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:
Bericht
door Martijn M » vr 18 jul 2014, 9:44
knuisje
Berichten: 3690 Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp
Bericht
door knuisje » vr 18 jul 2014, 9:46
Welkom terug!
Ik hoop dat cve ( Co) zich nu ook weer laat zien.
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » vr 18 jul 2014, 9:54
Goed nieuws !
Nu nog zorgen dat ds23man binnenboord blijft.
firsttimer
Berichten: 133 Lid geworden op: do 25 feb 2010, 17:37
Bericht
door firsttimer » vr 18 jul 2014, 9:56
Gelukkig is er ook nog mooi nieuws in deze wereld... Welcome back guys!
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » vr 18 jul 2014, 11:19
.............
........
....
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » vr 18 jul 2014, 11:29
Nu word het helemaal stil op het "ik moet even mekkeren forum"
fritzie
Berichten: 255 Lid geworden op: wo 26 nov 2008, 21:06
Locatie: Sint-Willebrord
Bericht
door fritzie » vr 18 jul 2014, 16:44
leuk
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » vr 18 jul 2014, 17:23
Nu is het wachten op de eerste berichten van de heren...
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » vr 18 jul 2014, 19:23
Jan is voorlopig nog op vakantie
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » vr 18 jul 2014, 22:29
Henkjan schreef: Jan is voorlopig nog op vakantie
Maar die leest vast wel mee
blij dat alles is bijgelegd.
dre
Berichten: 17579 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » vr 18 jul 2014, 22:38
De geringe afkoelperiode heeft geholpen.
audiomanics
Berichten: 4575 Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:
Bericht
door audiomanics » za 19 jul 2014, 14:10
dre schreef: De geringe afkoelperiode heeft geholpen.
Wie moest er eigenlijk afkoelen????
...............
Kees
Leon
Berichten: 401 Lid geworden op: do 29 apr 2010, 20:09
Bericht
door Leon » za 19 jul 2014, 15:44
Op dit moment moet iedereen afkoelen...
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » za 19 jul 2014, 16:10
Leon schreef: Op dit moment moet iedereen afkoelen...
+1
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172 Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:
Bericht
door Barry2001 » za 19 jul 2014, 16:54
De drukte op het andere forum moet het wel toelaten dat men hier terugkeert
Nee, die is flauw. Welkom terug mannen!
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » zo 20 jul 2014, 9:58
Zo, daar ben ik weer, heb ik wat gemist?
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » zo 20 jul 2014, 10:02
SSassen schreef: Zo, daar ben ik weer, heb ik wat gemist?
Weinig
audiomanics
Berichten: 4575 Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:
Bericht
door audiomanics » zo 20 jul 2014, 10:34
SSassen schreef: Zo, daar ben ik weer, heb ik wat gemist?
Het "ik moet even mekkeren"-topic is verder gegroeid
Kees
scanspeakman
Berichten: 423 Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 19:43
Bericht
door scanspeakman » zo 20 jul 2014, 20:17
Welkom terug. Fijn dat jullie er weer zijn. Weer terug naar de orde van de dag; bouwen maar!
Scanspeakman
cve
Berichten: 2131 Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer
Bericht
door cve » ma 28 jul 2014, 14:26
Wat ben ik hier lang niet geweest zeg. Ook niet zo heel veel gedaan de afgelopen jaren. Te druk met werk en de problemen die dat in deze hectische tijd met zich mee brengt. Ik ben wel heel erg blij dat Sander en Jan weer terug zijn. Daar drink ik graag een Chocomel op.
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » ma 28 jul 2014, 14:33
scanspeakman schreef: Welkom terug. Fijn dat jullie er weer zijn. Weer terug naar de orde van de dag; bouwen maar!
Scanspeakman
Nu dus helemaal.
HAPPY