4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Beste mensen,
Voor de 3e luisterdag oost Nederland zijn we neergestreken in wijkcentrum Slangenbeek Hengelo. Eigenlijk is deze locatie erg goed bevallen, mede namens Frans de beheerder heet ik jullie ook weer hier deze 4e editie van harte welkom.
Wijkcentrum Slangenbeek, Straatsburg 5, 7559NM Hengelo http://www.wijkcentrumslangenbeek.nl/
We hebben zaterdag 7 februari 2015 de beschikking over 3 luisterruimtes, waarvan de 2 voor ons als ZBA. De ruimtes zijn qua formaat flink huiskamer formaat, verlaagd plafonnetje, goed verlicht. Bij voldoende animo kunnen we trouwens over meer ruimtes beschikken, geen probleem.
Er is een koffiehoek waar koffie a EUR 1,- te krijgen is. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur, en het wijkcentrum bevindt zich in een klein winkelcentrum. We zitten op de eerste verdieping, lift aanwezig, direkt onder de ruimte zit een cafetaria voor de inwendige mens. Iets verderop zit een pizzeria/shoarma, een bakker en een supermarkt.
Audio Creative
De samenwerking met Audio Creative was erg geslaagd vonden we zelf in de 3e editie, de mannen zijn ook graag deze 4e editie weer van de partij. http://www.audio-creative.nl/
Van de ruimtes gaan hun 1 ruimte bezetten, in elk geval zullen Marco Bouwer en (Triode) Dick van de Merwe hier demonstraties geven met een praatje erbij van in elk geval weer een aantal projecten die op hun site aan de orde zijn gekomen. Hierover later meer.
Entree en tijden
Entreeprijs is EUR 5,- pp. Marieke zit dit jaar bij de ingang de jaar waar je kunt afrekenen, waarna je een naambadge krijgt.
Svp aanmelden als je van plan bent om te komen, dan kunnen we ook inschatten of extra ruimte nodig is. Geen verplichting overigens, als je last minute bedenkt om te komen ben je natuulijk van harte welkom, maar een indicatie van wat gaat komen is handig.
De deuren gaan om 10:00 open, tot 17:00 kunnen we er terecht. Misschien is 18:00 een betere tijd, zal ik nog overleggen met de beheerder.
Tourist information
Voor de meegereisde wederhelft die het nog wel een keer gezien heeft op de luisterdag, op 4 km afstand zit het Westermaatplein Hengelo met oa een Ikea. Vwb winkelen ben je in Hengelo centrum nog wel een keer uitgewinkeld, Enschede is een beter alternatief.
Voor de overnachters, ook op 4km afstand net aan de rand van het Westermaatplein zit een van der Valk hotel: http://www.hotelhengelo.nl/nl/ Dit is allemaal direkt bij de afslag Borne/Hengelo vanaf de A1.
Aansprakelijkheid
De organisatie is niet aansprakelijk voor vermissing, vernieling, etc. Heb respect voor andermans spullen, kijken met de oogjes, luisteren met de oortjes. Houd er rekening mee dat in principe de deur van het wijkcentrum gewoon openstaat en iedereen zo naar binnen kan. Let dus op je eigen en andermans spullen.
Commercie
Het is in principe een niet commercieel evenement, voor en door de audio hobbyist. Mensen die toch iets in die richting willen kunnen contact opnemen met mij, wordt per geval bekeken.
Verkoop/ruil
Op de gang is ruimte genoeg om je overbodige platen, dubbele buizen, woofers waar je de kast van vol hebt liggen te verkopen. Niet commercieel dus, dan ok!
OV
Wijkcentrum Slangenbeek heeft een bushalte voor de deur. Neem lijn 13 vanaf Hengelo CS, halte WKC Slangenbeek, 13 minuutjes.
Rest mij nog jullie allen uit te nodigen, om er samen weer net zo'n mooie dag van te maken als voorgaande jaren!
Voor de 3e luisterdag oost Nederland zijn we neergestreken in wijkcentrum Slangenbeek Hengelo. Eigenlijk is deze locatie erg goed bevallen, mede namens Frans de beheerder heet ik jullie ook weer hier deze 4e editie van harte welkom.
Wijkcentrum Slangenbeek, Straatsburg 5, 7559NM Hengelo http://www.wijkcentrumslangenbeek.nl/
We hebben zaterdag 7 februari 2015 de beschikking over 3 luisterruimtes, waarvan de 2 voor ons als ZBA. De ruimtes zijn qua formaat flink huiskamer formaat, verlaagd plafonnetje, goed verlicht. Bij voldoende animo kunnen we trouwens over meer ruimtes beschikken, geen probleem.
Er is een koffiehoek waar koffie a EUR 1,- te krijgen is. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur, en het wijkcentrum bevindt zich in een klein winkelcentrum. We zitten op de eerste verdieping, lift aanwezig, direkt onder de ruimte zit een cafetaria voor de inwendige mens. Iets verderop zit een pizzeria/shoarma, een bakker en een supermarkt.
Audio Creative
De samenwerking met Audio Creative was erg geslaagd vonden we zelf in de 3e editie, de mannen zijn ook graag deze 4e editie weer van de partij. http://www.audio-creative.nl/
Van de ruimtes gaan hun 1 ruimte bezetten, in elk geval zullen Marco Bouwer en (Triode) Dick van de Merwe hier demonstraties geven met een praatje erbij van in elk geval weer een aantal projecten die op hun site aan de orde zijn gekomen. Hierover later meer.
Entree en tijden
Entreeprijs is EUR 5,- pp. Marieke zit dit jaar bij de ingang de jaar waar je kunt afrekenen, waarna je een naambadge krijgt.
Svp aanmelden als je van plan bent om te komen, dan kunnen we ook inschatten of extra ruimte nodig is. Geen verplichting overigens, als je last minute bedenkt om te komen ben je natuulijk van harte welkom, maar een indicatie van wat gaat komen is handig.
De deuren gaan om 10:00 open, tot 17:00 kunnen we er terecht. Misschien is 18:00 een betere tijd, zal ik nog overleggen met de beheerder.
Tourist information
Voor de meegereisde wederhelft die het nog wel een keer gezien heeft op de luisterdag, op 4 km afstand zit het Westermaatplein Hengelo met oa een Ikea. Vwb winkelen ben je in Hengelo centrum nog wel een keer uitgewinkeld, Enschede is een beter alternatief.
Voor de overnachters, ook op 4km afstand net aan de rand van het Westermaatplein zit een van der Valk hotel: http://www.hotelhengelo.nl/nl/ Dit is allemaal direkt bij de afslag Borne/Hengelo vanaf de A1.
Aansprakelijkheid
De organisatie is niet aansprakelijk voor vermissing, vernieling, etc. Heb respect voor andermans spullen, kijken met de oogjes, luisteren met de oortjes. Houd er rekening mee dat in principe de deur van het wijkcentrum gewoon openstaat en iedereen zo naar binnen kan. Let dus op je eigen en andermans spullen.
Commercie
Het is in principe een niet commercieel evenement, voor en door de audio hobbyist. Mensen die toch iets in die richting willen kunnen contact opnemen met mij, wordt per geval bekeken.
Verkoop/ruil
Op de gang is ruimte genoeg om je overbodige platen, dubbele buizen, woofers waar je de kast van vol hebt liggen te verkopen. Niet commercieel dus, dan ok!
OV
Wijkcentrum Slangenbeek heeft een bushalte voor de deur. Neem lijn 13 vanaf Hengelo CS, halte WKC Slangenbeek, 13 minuutjes.
Rest mij nog jullie allen uit te nodigen, om er samen weer net zo'n mooie dag van te maken als voorgaande jaren!
Laatst gewijzigd door Barry2001 op zo 05 okt 2014, 11:13, 2 keer totaal gewijzigd.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 februari 201
Deelnemers
Audio Creative Strassacker Javari modulaire luidspreker, Linkwitz Orion georienteerde OB, 'Mystery' versterker, de nieuwe 2015 CNC gefreesde Phonodude, en een aantal klassieke draaitafels.
Zweitse Ciare H12.1 Breedbander + Class D 2x 25 watt via I2S met de RPI + server hannesie
Dalojan AL170 + TW034 combinatie, Visaton 170mm aluminium met Audax 34mm textiel. Filtering met miniDSP en versterking met 4 maal LM3886
rjmulder
RobertD Technics draaitafel met Denon arm.
metabaron tubesociety versterkers en tegen die tijd wel klaar classic three....... Misschien hoornluidsprekers?
sevenup Sub/Sat systeem met zelfbouw PCBs, Subfilter, Satfilter, Symmetrische voeding, Input switcher, Phono trapje (MM), DC protectie, Eindversterkers (stereo LM1875 / mono TIP142 TIP147). Sat speakers (omgebouwde Infinity Overture 1)
Sub (Visaton bandpass) Verder heb ik ook nog een variant op de Phonodude liggen, met 4 stuks ECC83. CD speler.
Kappa7 Pass Pearl-2 Phonovoorversterker samen met Phonodude + draaitafel (van RobertD?) voor een vergelijk + Assisted Se triode versterker + P11 van A&T.
Henkjan NCore + cd speler
dre & Tino setje speakers, mischien 2
sander1238 Pass Labs Aleph 30 versterker, indien gereed met Preamp.
Dan
pappaleo Dynaudio/Focal monitors
mountainbiker
Barry2001 Voyager Preamp + 300B eindblokken, Thorens TD150, Refmon speakers.
ovni
TubeHead
ds23manUltrazooom Ncore/Dlcp combinatie
cool
Hans 6C33C Single Ended Simplex versterker + DDDAC 1794 DAC + cd loopwerk + laptop (streamen). Dynaudio/Focal monitors speakers pappaleo.
AatV
GerardJ
Corto Maltese
Paul Groot
Vinylvriend
Bert61
hannesie Class D 2x 25 watt via I2S met de RPI
FR_Aad
Diapason
gervenja
Audio Creative Strassacker Javari modulaire luidspreker, Linkwitz Orion georienteerde OB, 'Mystery' versterker, de nieuwe 2015 CNC gefreesde Phonodude, en een aantal klassieke draaitafels.
Zweitse Ciare H12.1 Breedbander + Class D 2x 25 watt via I2S met de RPI + server hannesie
Dalojan AL170 + TW034 combinatie, Visaton 170mm aluminium met Audax 34mm textiel. Filtering met miniDSP en versterking met 4 maal LM3886
rjmulder
RobertD Technics draaitafel met Denon arm.
metabaron tubesociety versterkers en tegen die tijd wel klaar classic three....... Misschien hoornluidsprekers?
sevenup Sub/Sat systeem met zelfbouw PCBs, Subfilter, Satfilter, Symmetrische voeding, Input switcher, Phono trapje (MM), DC protectie, Eindversterkers (stereo LM1875 / mono TIP142 TIP147). Sat speakers (omgebouwde Infinity Overture 1)
Sub (Visaton bandpass) Verder heb ik ook nog een variant op de Phonodude liggen, met 4 stuks ECC83. CD speler.
Kappa7 Pass Pearl-2 Phonovoorversterker samen met Phonodude + draaitafel (van RobertD?) voor een vergelijk + Assisted Se triode versterker + P11 van A&T.
Henkjan NCore + cd speler
dre & Tino setje speakers, mischien 2
sander1238 Pass Labs Aleph 30 versterker, indien gereed met Preamp.
Dan
pappaleo Dynaudio/Focal monitors
mountainbiker
Barry2001 Voyager Preamp + 300B eindblokken, Thorens TD150, Refmon speakers.
ovni
TubeHead
ds23man
cool
Hans 6C33C Single Ended Simplex versterker + DDDAC 1794 DAC + cd loopwerk + laptop (streamen). Dynaudio/Focal monitors speakers pappaleo.
AatV
GerardJ
Corto Maltese
Paul Groot
Vinylvriend
Bert61
hannesie Class D 2x 25 watt via I2S met de RPI
FR_Aad
Diapason
gervenja
Laatst gewijzigd door Barry2001 op wo 04 feb 2015, 20:35, 27 keer totaal gewijzigd.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 februari 201
Luisterschema altijd under construction
Kamer 1
10:00 - 17:00 Audio Creative
Kamer 2
10:00 - 12:30 Dalojan AL170 + KE25SC TL transmissielijn 2-weg luidspreker aangestuurd door eigenbouw versterkers
12:30 - 14:30 Barry2001 Voyager Preamp + 300B eindblokken, Thorens TD150, Refmon speakers
14:30 - 17:00 Hans 6C33C Single Ended Simplex versterker + DDDAC 1794 DAC + cd loopwerk + laptop (streamen). Dynaudio/Focal monitors speakers pappaleo. Tevens DAC vergelijk met de Hugo Chord van Douwe en AF DAC 2 van hannesie.
Kamer 3
10:00 - 12:30 RobertD Technics draaitafel met Denon arm + Pass Pearl-2 Phonovoorversterker samen met Phonodude + draaitafel (van RobertD) voor een vergelijk + Assisted Se triode versterker + P11 van A&T +speakers van Dre?
12:30 - 14:30 dre 2 sets speakers + versterker + dac + loopwerk
14:30 - 17:00 Zweitse Ciare H12.1 Breedbander + Class D 2x 25 watt via I2S met de RPI + server hannesie
Kamer 4 (Soos)
10:00 - 13:00 sevenup Sub/Sat systeem met zelfbouw PCBs, Subfilter, Satfilter, Symmetrische voeding, Input switcher, Phono trapje (MM), DC protectie, Eindversterkers (stereo LM1875 / mono TIP142 TIP147). Sat speakers (omgebouwde Infinity Overture 1)
13:00 ds23man Ultrazooom
Gang/hal: sander1238 Pass Labs Aleph 30 versterker, indien gereed met Preamp + workshop versterker meten met cool
Kamer 1
10:00 - 17:00 Audio Creative
Kamer 2
10:00 - 12:30 Dalojan AL170 + KE25SC TL transmissielijn 2-weg luidspreker aangestuurd door eigenbouw versterkers
12:30 - 14:30 Barry2001 Voyager Preamp + 300B eindblokken, Thorens TD150, Refmon speakers
14:30 - 17:00 Hans 6C33C Single Ended Simplex versterker + DDDAC 1794 DAC + cd loopwerk + laptop (streamen). Dynaudio/Focal monitors speakers pappaleo. Tevens DAC vergelijk met de Hugo Chord van Douwe en AF DAC 2 van hannesie.
Kamer 3
10:00 - 12:30 RobertD Technics draaitafel met Denon arm + Pass Pearl-2 Phonovoorversterker samen met Phonodude + draaitafel (van RobertD) voor een vergelijk + Assisted Se triode versterker + P11 van A&T +speakers van Dre?
12:30 - 14:30 dre 2 sets speakers + versterker + dac + loopwerk
14:30 - 17:00 Zweitse Ciare H12.1 Breedbander + Class D 2x 25 watt via I2S met de RPI + server hannesie
Kamer 4 (Soos)
10:00 - 13:00 sevenup Sub/Sat systeem met zelfbouw PCBs, Subfilter, Satfilter, Symmetrische voeding, Input switcher, Phono trapje (MM), DC protectie, Eindversterkers (stereo LM1875 / mono TIP142 TIP147). Sat speakers (omgebouwde Infinity Overture 1)
13:00 ds23man Ultrazooom
Gang/hal: sander1238 Pass Labs Aleph 30 versterker, indien gereed met Preamp + workshop versterker meten met cool
Laatst gewijzigd door Barry2001 op wo 04 feb 2015, 9:14, 6 keer totaal gewijzigd.
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 februari 201
Het staat al in mijn agenda en meld me hierbij weer aan, het is ook zover weg 
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 februari 201
Ik ga dit ook in mijn agenda zetten.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 februari 201
Welkom!
Nog vergeten te vermelden, het 'speaker omschakel kastje' dat mtb ter beschikking heeft gesteld voor de luisterdagen zal aanwezig zijn, heb ik meegenomen uit Beetsterzwaag.
Nog vergeten te vermelden, het 'speaker omschakel kastje' dat mtb ter beschikking heeft gesteld voor de luisterdagen zal aanwezig zijn, heb ik meegenomen uit Beetsterzwaag.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 februari 201
Volgens mij is er eerder een luisterdag in Groesbeek!Barry2001 schreef:Welkom!
Nog vergeten te vermelden, het 'speaker omschakel kastje' dat mtb ter beschikking heeft gesteld voor de luisterdagen zal aanwezig zijn, heb ik meegenomen uit Beetsterzwaag.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 februari 201
Dat heb ik ff gemist dan, kreeg het verzoek het kastje mee te nemen. Is het ergens aangekondigd? Ga zelf niet naar Groesbeek, maar kastje kan door iemand meegenomen worden uiteraard.
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 februari 201
Die staat volgens mij nog niet vast. Er is naar mijn weten alleen een inventarisatie gedaan naar eventuele interesse voor een ZBA dag in Groesbeek.ds23man schreef:Volgens mij is er eerder een luisterdag in Groesbeek!Barry2001 schreef:Welkom!
Nog vergeten te vermelden, het 'speaker omschakel kastje' dat mtb ter beschikking heeft gesteld voor de luisterdagen zal aanwezig zijn, heb ik meegenomen uit Beetsterzwaag.
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 februari 201
Barry ik kom natuurlijk ook. Vorig jaar was het top.
Ik neem dit jaar ook wat mee de tubesociety versterkers en tegen die tijd wel klaar classic three.......
Misschien hoornluidsprekers??????????????????
dennis
Ik neem dit jaar ook wat mee de tubesociety versterkers en tegen die tijd wel klaar classic three.......
Misschien hoornluidsprekers??????????????????
dennis
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 februari 201
Helemaal goed Dennis! Dat wordt dus een volledige zelfbouwset, hulde
ik zet je bij de deelnemers, kijk maar of en wat er tegen die tijd gereed is.
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 februari 201
Hoi Barry, zet mij ook maar vast op de lijst en ik neem de Pass Pearl-2 + de bekende bijpassende tafel mee.
Geweldig evenement weer!
Edit De PD komt ook mee op speciaal verzoek voor een vergelijk tussen buizen en een zandbak.
Geweldig evenement weer!
Edit De PD komt ook mee op speciaal verzoek voor een vergelijk tussen buizen en een zandbak.
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 februari 201
Ik zal ook weer van de partij zijn. Ik kan mijn buizen voorversterker en eindversterker meenemen met 12E1 eindbuizen.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... &start=123
En als jullie nog om veel geluidsdruk verlegen zitten mijn MTH-30 subwoofers
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=20468
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... &start=123
En als jullie nog om veel geluidsdruk verlegen zitten mijn MTH-30 subwoofers
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=20468
Laatst gewijzigd door sevenup op zo 05 okt 2014, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 februari 201
Zet Tino en mij ook maar op de lijst.
Ik ben ook goed voor een setje speakers,misschien wel 2.
Ik ben ook goed voor een setje speakers,misschien wel 2.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 februari 201
staat in de agenda!

goed dat ik het weetdre schreef:Zet Tino en mij ook maar op de lijst.
Ik ben ook goed voor een setje speakers,misschien wel 2.
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Ga je weer wat mee terug nemen dan? 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Tino????dre schreef:Ga je weer wat mee terug nemen dan?
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Zet mij ook maar op de lijst. Denk dat de pass labs wel meegaat, misschien tzt wel met preamp
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Mooi kunnen we een pass set neerzetten.sander1238 schreef:Zet mij ook maar op de lijst. Denk dat de pass labs wel meegaat, misschien tzt wel met preamp
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Lijst bijgewerkt, dat wordt een mooi aanbod mensen!
@ George: denk dat daar veel mensen op zitten te wachten, een vergelijk tussen PD en de Pass Pearl. Kan me in de 2013 (Enschede) herinneren dat de PD glansrijk won van de andere voorversterkers, maar wie weet is dit de heilge graal
@ sevenup: gewoon meenemen die subwoofers! Voordeel van de locatie is dat de kamers niet direct aangrenzend zijn, maw het zal wel loslopen met overspraak, kun je rustig eens lostrekken
@ Sander: Kijk maar hoe ver je bent tegen die tijd, liefhebbers van klasse A zijn er altijd geweest en zullen ook wel blijven. Nice!
@ George: denk dat daar veel mensen op zitten te wachten, een vergelijk tussen PD en de Pass Pearl. Kan me in de 2013 (Enschede) herinneren dat de PD glansrijk won van de andere voorversterkers, maar wie weet is dit de heilge graal
@ sevenup: gewoon meenemen die subwoofers! Voordeel van de locatie is dat de kamers niet direct aangrenzend zijn, maw het zal wel loslopen met overspraak, kun je rustig eens lostrekken
@ Sander: Kijk maar hoe ver je bent tegen die tijd, liefhebbers van klasse A zijn er altijd geweest en zullen ook wel blijven. Nice!
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
De heilege graal op phono gebied is voor mij deze.Barry2001 schreef:Lijst bijgewerkt, dat wordt een mooi aanbod mensen!
@ George: denk dat daar veel mensen op zitten te wachten, een vergelijk tussen PD en de Pass Pearl. Kan me in de 2013 (Enschede) herinneren dat de PD glansrijk won van de andere voorversterkers, maar wie weet is dit de heilge graal![]()
http://www.vandenhul.com/products/elect ... he-grail-2
Ik hoop dat de pearl heel dicht bij gaat komen.
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Dat kan wel, maar heb niet echt iets hifi achtigs voor mid/hoog met genoeg rendement om de subs bij te benen...Barry2001 schreef:Lijst bijgewerkt, dat wordt een mooi aanbod mensen!
@ sevenup: gewoon meenemen die subwoofers! Voordeel van de locatie is dat de kamers niet direct aangrenzend zijn, maw het zal wel loslopen met overspraak, kun je rustig eens lostrekken![]()
Oja, als je hulp nodig hebt bij opbouwen, ik ben beschikbaar.
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Nog nooit eerder gezien!
Die zou ik wel eens willen testen!
Die zou ik wel eens willen testen!
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Ik kom gewoon lekker luisteren en genieten van al het moois.
Ben bang dat ik tegen die tijd nog niet iets echt af heb.
Ben bang dat ik tegen die tijd nog niet iets echt af heb.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 4e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 7 febr 2015
Mooi ding George, heb je 'm gehoord? Specs zie ik niets bijzonders aan, dan moet het de klank zijnKappa7 schreef:De heilege graal op phono gebied is voor mij deze.Barry2001 schreef:Lijst bijgewerkt, dat wordt een mooi aanbod mensen!
@ George: denk dat daar veel mensen op zitten te wachten, een vergelijk tussen PD en de Pass Pearl. Kan me in de 2013 (Enschede) herinneren dat de PD glansrijk won van de andere voorversterkers, maar wie weet is dit de heilge graal![]()
http://www.vandenhul.com/products/elect ... he-grail-2
Ik hoop dat de pearl heel dicht bij gaat komen.
