Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Ik wens iedereen een leuke dag toe, zelf kan ik er niet bij zijn vanwege rugklachten. Wel leuk dat PappaLeo na afloop nog even door rijdt naar Eenum om hier nog even een
te komen doen! 
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Als jullie het niet erg vinden kom ik morgen ook luisteren.
Paul.
Paul.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Wordt steeds meer een ruilmarkt, de luisterdagen
hier ook een auto vol meuk. Tot morgen!
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Moeten we extra geld meenemen?Barry2001 schreef:Wordt steeds meer een ruilmarkt, de luisterdagenhier ook een auto vol meuk. Tot morgen!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
De mensen voor wie de meuk is weten ervan. Maar ipv dat ik eens wat leegruim neem ik net zo hard weer meuk mee 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Lees het nu pas, balen zeg. Beterschap en hopelijk valt de schade mee!molekuul schreef:Allen,
Ik moetmij helaas afmelden, ik ben net met een speaker van de een na onderste tree van de trap gevallen mijn speaker zit er goed uit, maar ik niet.Eerts maar langs de dokter.
Mvg,
Joris weijters
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Kan er wel eentje meenemen....
Rudy
Rudy
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Eindelijk terug uit het ziekenhuis..
Ik heb mij voet zwaar gekneusd. Er zit nu een drukverband om. Ik kan een paar dagen ffen niet veel.....
Veel plezier morgen. En maak maar veel foto's
Ik weet nog niet hoe het met mijn speaker is.
Ik hoop dat hij het overleeft heeft.
Ik kan in elk geval geen muziek luisteren, een speaker ligt in de auto, de ander op de eerste verdieping.....
nu iemand vinden die mij kan helpen.
Groetjes,
Joris
Ik heb mij voet zwaar gekneusd. Er zit nu een drukverband om. Ik kan een paar dagen ffen niet veel.....
Veel plezier morgen. En maak maar veel foto's
Ik weet nog niet hoe het met mijn speaker is.
Ik hoop dat hij het overleeft heeft.
Ik kan in elk geval geen muziek luisteren, een speaker ligt in de auto, de ander op de eerste verdieping.....
Groetjes,
Joris
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Waar woon je Joris?molekuul schreef:Eindelijk terug uit het ziekenhuis..
Ik heb mij voet zwaar gekneusd. Er zit nu een drukverband om. Ik kan een paar dagen ffen niet veel.....
Veel plezier morgen. En maak maar veel foto's
Ik weet nog niet hoe het met mijn speaker is.
Ik hoop dat hij het overleeft heeft.
Ik kan in elk geval geen muziek luisteren, een speaker ligt in de auto, de ander op de eerste verdieping.....nu iemand vinden die mij kan helpen.
Groetjes,
Joris
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
He, hoezo afgemeld ????
Ik ben er gewoon straks!!!
Met m'n hifiberry.
Ik ben er gewoon straks!!!
Met m'n hifiberry.
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Ik zie Goirle staan, is volgens mij bij Tilburg in de buurt. Dinsdag ben ik voor mijn werk in Rijen en kan dan wel even door rijden om te helpen, maar er zal toch wel iemand eerder in de gelegenheid zijn om even te helpen?FR_Aad schreef:Waar woon je Joris?molekuul schreef:Eindelijk terug uit het ziekenhuis..
Ik heb mij voet zwaar gekneusd. Er zit nu een drukverband om. Ik kan een paar dagen ffen niet veel.....
Veel plezier morgen. En maak maar veel foto's
Ik weet nog niet hoe het met mijn speaker is.
Ik hoop dat hij het overleeft heeft.
Ik kan in elk geval geen muziek luisteren, een speaker ligt in de auto, de ander op de eerste verdieping.....nu iemand vinden die mij kan helpen.
Groetjes,
Joris
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Ja hoor. Ik zal vandaag aan mijn buurman vragen of hij kan helpen mijn luidsprekers weer boven te zetten. Ik kan zelf niet zo goed de trap op......
Bedankt voor het aanbod.
Gr,
Joris
Bedankt voor het aanbod.
Gr,
Joris
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9199
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Vanwege wat tegenslagen hier ben ik nog niet weg. Ik hoop dat ik het ga redden 
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Ja inderdaad zijn er al fotoooossss
Beetje ongeduldig...
Dennis
Beetje ongeduldig...
Dennis
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Mijn verbinding is een beetje traag hiermetabaron schreef:Ja inderdaad zijn er al fotoooossss![]()
Beetje ongeduldig...
Dennis
Laatst gewijzigd door FR_Aad op za 04 okt 2014, 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Half 12 en nog geen foto te zien...

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Waar blijven ze dan in dit moderne tijdperk van de smartphones????metabaron schreef:Ja inderdaad zijn er al fotoooossss![]()
Beetje ongeduldig...
Dennis
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Weinig foto's idd
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Geen Selfie??

-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9199
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
weidok schreef:6: Wouter neemt mee: Splitted TL geeft uitleg ongelijke TL resonators !!!!!
Ik had er graag bij willen zijn...
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Jammer, Wouter, ik was erg benieuwd naar je dubbele TL.
Nog even een toppertje, de tbc van Dré:
Nog even een toppertje, de tbc van Dré:
