Peerless HDS en AMT voor Dré
Moderator: Beheerdersteam
Re: Peerless HDS en AMT voor Dré
Is dat toevallig de cloth mat van Rumoh?
Dat ziet er een stuk dikker/beter uit dan wat ik heb
Bestaat het uit 1 laag van ca. 1cm dik?
Dat ziet er een stuk dikker/beter uit dan wat ik heb
Bestaat het uit 1 laag van ca. 1cm dik?
Re: Peerless HDS en AMT voor Dré
Ja,die van rumoh!
Ik denk dat ie 2 cm dik is.
Prima en betaalbaar spul in ieder geval!
Ik denk dat ie 2 cm dik is.
Prima en betaalbaar spul in ieder geval!
Re: Peerless HDS en AMT voor Dré
Oke thanks!
Ik heb namelijk ook een stuk cloth mat van Rumoh thuisliggen.
Alleen is dat spul toch een stuk dunner/anders.
De bovenste (witte) laag is er zo af te trekken, de laag eronder lijkt op wat jij hebt.
Pak hem beet 1cm dik in totaal.
Voor de prijs kan ik niet klagen, maar op de site staat ook dat het 2cm dik moet zijn.
Ik krijg de indruk dat ik dan een slecht stukje gekregen heb.
Ik heb namelijk ook een stuk cloth mat van Rumoh thuisliggen.
Alleen is dat spul toch een stuk dunner/anders.
De bovenste (witte) laag is er zo af te trekken, de laag eronder lijkt op wat jij hebt.
Pak hem beet 1cm dik in totaal.
Voor de prijs kan ik niet klagen, maar op de site staat ook dat het 2cm dik moet zijn.
Ik krijg de indruk dat ik dan een slecht stukje gekregen heb.
Re: Peerless HDS en AMT voor Dré
Hoe bevestig je dit eigenlijk in de kast, lijmen, nieten, of is er een andere methode? 
Re: Peerless HDS en AMT voor Dré
Is het een trend dat meerdere mensen die hier grote projecten gedaan hebben,
Ff snel een hap-snap projectje erachter aan doen?
Valt me zo maar op
Wel mooi kastje kerel
Ff snel een hap-snap projectje erachter aan doen?
Valt me zo maar op
Wel mooi kastje kerel
Re: Peerless HDS en AMT voor Dré
Dank je!
Aangezien de kast hier nog vol ligt met drivers,kan ik voorlopig nog prima vooruit!
Aangezien de kast hier nog vol ligt met drivers,kan ik voorlopig nog prima vooruit!
Re: Peerless HDS en AMT voor Dré
Zeker slim om 2 poorten te bestellen,terwijl er 4 nodig zijn. 
Re: Peerless HDS en AMT voor Dré
Scheissedre schreef:Zeker slim om 2 poorten te bestellen,terwijl er 4 nodig zijn.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Peerless HDS en AMT voor Dré
Dre heeft de pijpen vol!FR_Aad schreef:Scheissedre schreef:Zeker slim om 2 poorten te bestellen,terwijl er 4 nodig zijn.
Re: Peerless HDS en AMT voor Dré
Hé kromme!
Gaat ie weer een beetje?
Tja,lezen lijkt toch moeilijk.......
Gaat ie weer een beetje?
Tja,lezen lijkt toch moeilijk.......
Re: Peerless HDS en AMT voor Dré
Nee, infrezen vind ik in dit geval niet nodig.
Ze liggen bijna gelijk.
Ze liggen bijna gelijk.
Re: Peerless HDS en AMT voor Dré
Het had eventueel best wel eens mogelijk kunnen zijn inderdaad.. 
Re: Peerless HDS en AMT voor Dré
Mooi hoor
Kast is al afgelakt toch ? Anders half verzonken ???
Kast is al afgelakt toch ? Anders half verzonken ???
Re: Peerless HDS en AMT voor Dré
Alleen grondlak Carlo.....CarloPJB schreef:Mooi hoor![]()
Kast is al afgelakt toch ? Anders half verzonken ???
Als ik het goed zou willen doen moet de tweeter inderdaad 2 of 3 mm zakken.
Misschien later.
Re: Peerless HDS en AMT voor Dré
Bedankt voor de info!
Je mag ze met alle plezier komen infrezen trouwens!
Het wordt wel wat lastig om achteraf de boel te verzinken......
Maar ik ga het eerste even zo beluisteren,als het echt verschrikkelijk slecht word,zien we wel weer verder.
De tweeters waren trouwens €55 p/s en de woofers €50,dus echt exotisch is het ook weer niet toch?
Je mag ze met alle plezier komen infrezen trouwens!
Het wordt wel wat lastig om achteraf de boel te verzinken......
Maar ik ga het eerste even zo beluisteren,als het echt verschrikkelijk slecht word,zien we wel weer verder.
De tweeters waren trouwens €55 p/s en de woofers €50,dus echt exotisch is het ook weer niet toch?
