Een Sony MDS-S39 om precies te zijn, ik geef toe, het is een vrij goedkoop ding, plastic front en knoppen.
Maar hij werkt wel. helaas geen afstandsbediening en maar één schijfje erbij. (met, jawel, hollandse meezingers...
Gelukkig werkt hij ook via de Logitech Harmony.
Op zoek naar wat info vond ik een leuke site met vergelijkingen van allemaal verschillende modellen :
http://www.minidisc.org/part_Sony_MDS-JE520+S39.html
Van de week maar eens kijken of er nog een pakje van die schijfjes in de handel te krijgen is, anders zag ik dat er op marktplaats ook nog wel het een en ander te krijgen is.
