Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
afgelopen jaar heb ik in groesbeek een simpele luisterdag georganiseerd, omdat de "limburgdag" er niet meer was.
Dit is gehouden tussen kerst en oud&nieuw
het is zo'n beetje de minst georganiseerde luisterdag die er is: ik zorg voor een zaal en koffie, de rest mag ieder voor zich invullen.
Dit jaar weer doen?
Laatst gewijzigd door Motorfret op di 21 okt 2014, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Lijkt me leuk.
Hoop ik MN pearl2 pass klaar te hebben met de einvsterker van Sander en nog FF op zoek naar een pass voorversterker kunnen we een complete pass set samen stellen wie heeft een B5 gemaakt?
Als de datum gaat passen in de thuisfront het toelaat ben ik ook van de partij. Misschien neem ik ook wat mee voor demo of bekijk, even afwachten of ik dan wat heb.
Misschien als er belangstelling voor is wel weer de TL met AL170 en 34mm AUDAX plus 4 kanaal versterker met DSP.
Groetsz,
Jan
Laatst gewijzigd door Dalojan op wo 01 okt 2014, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Als de datum gaat passen in de thuisfront het toelaat ben ik ook van de partij. Misschien neem ik ook wat mee voor demo of bekijk, even afwachten of ik dan wat heb.
Misschien als er belangstelling voor is wel weer de TL met AL170 en 34mm AUDAX plus 4 kanaal versterker met DSP.