Mijn eerste buizenversterker de HF10 !! EL84 PP

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Mijn eerste buizenversterker de HF10 !! EL84 PP

Bericht door OpaBert »

Dat is Nu Klaar
Ht kastje en de kap gespoten binnenwerk bijna helemaal vernieuwd en alle spanningen op de buizen volgens opgave van Philips weer ingesteld
Luidspreker uitgang met stevige banaanstekkerbussen uitgevoerd en de kristal pick up ingang is nu Line in met cinch stekker busjes
Maandag beginnen aan de luidspreker box
ik moet daar een wisselfilter voor bouwen
Dat is er uit ontvreemd :evil:
IMG_8992.JPG
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Mijn eerste buizenversterker de HF10 !! EL84 PP

Bericht door Ah!buis »

Bij het spoor doen de wissels het soms ook niet :o ,je kon dus weten dat er koperdieven aktief zijn :lol:
Ziet er mooi "antiek" uit zo.Blijft iedereen met z'n tengels van de buizen :? ,heb wel 's een buis verloren (‡ :( ) omdat iemand er niet af kon blijven... ping,barstje :shock:
Anne
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Mijn eerste buizenversterker de HF10 !! EL84 PP

Bericht door OpaBert »

Ziet er mooi "antiek" uit zo.Blijft iedereen met z'n tengels van de buizen :? ,heb wel 's een buis verloren (‡ :( ) omdat iemand er niet af kon blijven... ping,barstje :shock:
Anne
Je kan ze niet heet genoeg stoken Anne :dank:
Gebruikersavatar
Willy_61
Berichten: 1883
Lid geworden op: di 05 aug 2014, 12:51
Locatie: Mol, België

Re: Mijn eerste buizenversterker de HF10 !! EL84 PP

Bericht door Willy_61 »

Bert, proficiat, zo ken ik die oude sterke versterkers weer!
Ik heb vroeger zo'n Geloso gehad met EL84's, als ik dan dat pareltje van jou zie... puur nostalgie :wink:
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Mijn eerste buizenversterker de HF10 !! EL84 PP

Bericht door OpaBert »

:dank:
Ja ik heb er wat muziek op beluisterd en er helemaal niks verkeerds aan gehoord :rock: :-({|=
Geen Brom , Bijna geen ruis met de Volumeregelaar open
Ik wil er dolgraag een paar goede boxen bij hebben
Nu heb ik alleen op die Basreflex kast met een Amroh breedstraler er bij geluisterd
En mijn vrouw zei
Dit klinkt best wel goed
2014-05-18 12.55.33.jpg
Mijn dag was weer goed :lagge:
Dus is dit mijn Vergelijk Versterker
Plaats reactie