Aan de voorkant van de versterker komt alleen de volumeknop en een lampje, verder niets. Bij nader inzien is een draaischakelaar als input selector helemaal niet zo'n gek idee. Zoals Paul al zei, het zijn maar twee standen.
Hoe noem je zo'n schakelaar? Ik kan er nu niet zo goed naar zoeken.
