Ik weet niet precies waar je woont maar ik denk ver van mijn woonplaats in noord nederland anders had ik wel een met mijn 300B SE en KT88 klasse A push-pull langs willen komen.Muug schreef:Dat er erg veel ijzer nodig is - en waarom - had ik ook al eens gelezen. Wellicht verklaart dat ook waarom er nogal gemakkelijk monoblokken gemaakt worden. Anders krijgt niemand die dingen opgeheven.![]()
Hoogrendement speakers... geen idee of mijn huidige speakers - nogal zeldzame Castle Acoustics Harlech S2's - voldoende goed zijn voor SE's. Maar niet enkel het rendement speelt natuurlijk een rol, maar de hele impedantiecurve. Met mijn huidige PP is de match alleszins perfect, maar PP's doen dan ook veel minder moeilijk over de speakers die erop worden aangesloten.
Hm, misschien moet ik eens iemand proberen overtuigen om zijn SE tot bij mij te verhuizen, kunnen we eens een kleine luistersessie doen om te zien of zo'n SE die Castle's leuk vindt.Misschien moet ik - als de tijd rijp is - Ronny De Pony maar eens contacteren, die woont niet zo heel erg ver van hier.
Groeten,
Jan