Wel beter je best doen op het filter hoor ,volgens mij zijn ze bij deze vergeten de mid aan te sluiten
dynaudio 4 weg systeem
Moderator: Beheerdersteam
Re: dynaudio 4 weg systeem
http://www.soundstagemagazine.com/measu ... ne_bolero/
Wel beter je best doen op het filter hoor ,volgens mij zijn ze bij deze vergeten de mid aan te sluiten

Wel beter je best doen op het filter hoor ,volgens mij zijn ze bij deze vergeten de mid aan te sluiten
Re: dynaudio 4 weg systeem
de bedoeling is om ze los van elkaar te meten en dan met jullie hulp een filter te maken.
ook wil ik de optie voor actief nog even open houden.
ook wil ik de optie voor actief nog even open houden.
Re: dynaudio 4 weg systeem
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 21&t=20635dubber schreef:de bedoeling is om ze los van elkaar te meten en dan met jullie hulp een filter te maken.
ook wil ik de optie voor actief nog even open houden.
Re: dynaudio 4 weg systeem
zover heb ik het nog niet, en eigenlijk hoop ik dat ik het geheel met een leuke buizenampje aan te kunnen sturen.
en met 6 kanalen wordt dat wat lastiger, of zelfbouw.
ik heb momenteel 2 buizenbakjes liggen, 1 met 6v6 buisjes en 1 met 4 x kt88.
alleen de 6v6 speelt qua klank een stuk beter maar mist het vermogen.
maar goed, allemaal latere zorg.
eerst vloerverwarming, beton storten, vlechtmatten, leidingwerk, sucwerk, kozijn en muurtje, etc etc
en met 6 kanalen wordt dat wat lastiger, of zelfbouw.
ik heb momenteel 2 buizenbakjes liggen, 1 met 6v6 buisjes en 1 met 4 x kt88.
alleen de 6v6 speelt qua klank een stuk beter maar mist het vermogen.
maar goed, allemaal latere zorg.
eerst vloerverwarming, beton storten, vlechtmatten, leidingwerk, sucwerk, kozijn en muurtje, etc etc
