Nog iets van 10 te gaan.
Maar vandaag niet meer
Moderator: Beheerdersteam
Oh ja, vandaardemocles schreef:Had me even aan de Coleman instructies gehouden.
Staat die dan nog rechtds23man schreef:Heb je al een haspel kabel besteld? Kunnen die C's hier in de schuur en spannen we een draadje naar Appingedam....![]()
![]()
Maakt niet uit, zetten we palen wel scheef....Ah!buis schreef:Staat die dan nog rechtds23man schreef:Heb je al een haspel kabel besteld? Kunnen die C's hier in de schuur en spannen we een draadje naar Appingedam....![]()
![]()
![]()
Anne
En dan aan beide kanten zo'n ding aansluiten...ds23man schreef:Heb je al een haspel kabel besteld? Kunnen die C's hier in de schuur en spannen we een draadje naar Appingedam....![]()
![]()
Heb je al een haspel kabel besteld? Kunnen die C's hier in de schuur en spannen we een draadje naar Appingedam....![]()
![]()
Ale 4 diodes in de goeie richting ?democles schreef:Bedankt Anne![]()
Is er misschien toch een mogelijkheid er een smoorspoel tussen te zetten?
Hammond 159ZJ. 10 mH/0.16 Ohm,had ze nog liggen hiervoor.
Hoewel het in jouw ogen wel een nutteloze zet zal zijn,zou het mogelijk zijn?
Het is kloten,dat als ik dit simuleer in duncan amp ik er iets van max 3v uit krijg i.p.v 26v.
Wisselspanning?Zoals ik al zei,proefopstelling en meten (wisselspanning over e 6,8 ohm).
Ja wisselspanning,de restbrom van de rimpel na de gelijkrichter.democles schreef:Wisselspanning?Zoals ik al zei,proefopstelling en meten (wisselspanning over e 6,8 ohm).
De te grote elco,s heb ik verkocht.
Eerst weer eens zoeken naar kleinere vervangers.........