Mark Levinson M1

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Mark Levinson M1

Bericht door ds23man »

Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3081
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Mark Levinson M1

Bericht door beijert »

Ja, hoho. Daar zitten wel Mivoc achtige chromen ringetjes op.
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Mark Levinson M1

Bericht door AatV »

Typisch een product dat z'n waarde ontleent aan z'n (hoge) prijs.
Lijkt een cirkelredenering, maar het werkt wel!

groet,
Aat
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Mark Levinson M1

Bericht door ray5150 »

Voor dat geld hadden ze wel effe die loze gaten dicht mogen plamuren ! :shock:
En een paar zwarte schroefjes konden er ook al niet af, zuinige kelen !! :rofl: :rofl:
attachment.jpg
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Mark Levinson M1

Bericht door ds23man »

Daar is dat blingblingrandje vanaf Ray
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Mark Levinson M1

Bericht door pappaleo »

ray5150 schreef:
Voor dat geld hadden ze wel effe die loze gaten dicht mogen plamuren ! :shock:
En een paar zwarte schroefjes konden er ook al niet af, zuinige kelen !! :rofl: :rofl:
Joh, dat chromen randje is er af gelazerd. Lijkt wel Italiaans :rofl: :rofl:
ChroomRandje.jpg
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Mark Levinson M1

Bericht door ray5150 »

ds23man schreef:
Daar is dat blingblingrandje vanaf Ray
Dan nog, mag je verwachten, nee, eisen, dat het er ultranetjes uitziet.... :roll:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Mark Levinson M1

Bericht door Pjotr »

Hoog Disco gehalte zeg :shock: Ze zullen wel net zo klinken als hun marketing :mrgreen:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Mark Levinson M1

Bericht door ray5150 »

Schreeuwerig, Peter ? :lol:
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Mark Levinson M1

Bericht door John P »

De enige mensen die nog gemakkelijk 10K euro uitgeven voor een luidspreker wonen in Dubai of Hongkong. De looks zijn gewoon aangepast aan de lokale smaak. Die verwende Europeanen met hun elegante smaak bouwen liever zelf, de krenten.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Mark Levinson M1

Bericht door ray5150 »

Eh, John, hij kost 100.000 $ (zou dat per stuk, of per paar zijn... :-k ) da's nog wat meer dan 10.000 euro, 65803 meer, om precies te zijn. :mrgreen:
Inderdaad houden Aziaten wel van Bling.
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3081
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Mark Levinson M1

Bericht door beijert »

Die chromen randjes zitten er nog voor de stevigheid ook volgens hen. Proffesionele units zijn natuurlijk niet zo degelijk gebouwd.

Zou daar ook een standaard Beyma filter in zitten?
Gebruikersavatar
firsttimer
Berichten: 133
Lid geworden op: do 25 feb 2010, 17:37

Re: Mark Levinson M1

Bericht door firsttimer »

Mochten die genoemde Beyma Hoorn en Units er in zitten dan kom ik tot de volgende stukprijs:

TD164 = 56,00
CP385Nd = 204,00
12P80Nd = 344,00
18P80Nd = 421,00
1025,00 Euro

Dan heb je nog wat uitgaven voor het filter, kast en spuitwerk dus ik denk dat je voor 1500,00 Euro p/kant als particulier een heel eind komt. Een 'gezonde' marge zou mijn werkgever zeggen :lol:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Mark Levinson M1

Bericht door ray5150 »

Zouden ze ook inruilen, als je bijvoorbeeld nog een paar van die smek Avalon dingen hebt staan te verstoffen ?
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Mark Levinson M1

Bericht door richard »

ds23man schreef:
Mark Levinson durft wel:
Is dat de Mark van Harman, of de Mark van het orgasme.
Gebruikersavatar
Jan Geert
Berichten: 1353
Lid geworden op: ma 19 sep 2011, 19:49
Locatie: Leiden

Re: Mark Levinson M1

Bericht door Jan Geert »

Ik sla vanochtend de Volkskrant open. Toevallig had ik dit topic gelezen afgelopen week. Wat zie ik:
Poetin, Medvedev and Mark Levinson.jpg
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Dat geeft je een beeld van de 'clientèle' :evil: :evil: :evil:

en nee, dit is géén photoshop!!!!
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Mark Levinson M1

Bericht door ray5150 »

Een prachtig Technics RS series Tapedeck. :yeah: :yeah:
En bij de vinyl liefhebbers heeft meneer het nu ook helemaal gemaakt. :lol: :lol:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Mark Levinson M1

Bericht door pappaleo »

Jan Geert schreef:
Ik sla vanochtend de Volkskrant open. Toevallig had ik dit topic gelezen afgelopen week. Wat zie ik:
Poetin, Medvedev and Mark Levinson.jpg
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Dat geeft je een beeld van de 'clientèle' :evil: :evil: :evil:

en nee, dit is géén photoshop!!!!
:rofl: :rofl: De russische belastingbetaler, dus :rofl: :rofl:
Mr Tube
Berichten: 1473
Lid geworden op: ma 13 feb 2006, 21:27
Locatie: IJmuiden

Re: Mark Levinson M1

Bericht door Mr Tube »

Jan Geert schreef:
Ik sla vanochtend de Volkskrant open. Toevallig had ik dit topic gelezen afgelopen week. Wat zie ik:
De bijlage Poetin, Medvedev and Mark Levinson.jpg is niet meer beschikbaar
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Dat geeft je een beeld van de 'clientèle' :evil: :evil: :evil:

en nee, dit is géén photoshop!!!!
Deze twee russen zijn duidelijk liefhebbers van Hifi, ik heb al meer plaatjes gezien dat ze met audio in de weer waren.

Dit kwam ik in Istanbul tegen:
extreme5.jpg
Sonus Faber met MacIntosh, ik denk dat ik dit toch hoger inschat dan die ML
zelfde prijsklasse, hele set 300.000 euro. Klonk wel fantastisch
Plaats reactie