Mark Levinson M1
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Mark Levinson M1
Mark Levinson durft wel: 100.000 dollar voor wat Byma spulletjes:
http://www.audioheritage.org/vbulletin/ ... M1-speaker
http://www.avsforum.com/photopost/data/ ... 07672.jpeg
http://www.audioheritage.org/vbulletin/ ... M1-speaker
http://www.avsforum.com/photopost/data/ ... 07672.jpeg
Re: Mark Levinson M1
Typisch een product dat z'n waarde ontleent aan z'n (hoge) prijs.
Lijkt een cirkelredenering, maar het werkt wel!
groet,
Aat
Lijkt een cirkelredenering, maar het werkt wel!
groet,
Aat
Re: Mark Levinson M1
Voor dat geld hadden ze wel effe die loze gaten dicht mogen plamuren !
En een paar zwarte schroefjes konden er ook al niet af, zuinige kelen !!

En een paar zwarte schroefjes konden er ook al niet af, zuinige kelen !!
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Mark Levinson M1
Joh, dat chromen randje is er af gelazerd. Lijkt wel Italiaansray5150 schreef:Voor dat geld hadden ze wel effe die loze gaten dicht mogen plamuren !![]()
En een paar zwarte schroefjes konden er ook al niet af, zuinige kelen !!![]()
![]()
Re: Mark Levinson M1
Dan nog, mag je verwachten, nee, eisen, dat het er ultranetjes uitziet....ds23man schreef:Daar is dat blingblingrandje vanaf Ray
Re: Mark Levinson M1
De enige mensen die nog gemakkelijk 10K euro uitgeven voor een luidspreker wonen in Dubai of Hongkong. De looks zijn gewoon aangepast aan de lokale smaak. Die verwende Europeanen met hun elegante smaak bouwen liever zelf, de krenten.
Re: Mark Levinson M1
Eh, John, hij kost 100.000 $ (zou dat per stuk, of per paar zijn...
) da's nog wat meer dan 10.000 euro, 65803 meer, om precies te zijn.
Inderdaad houden Aziaten wel van Bling.
Inderdaad houden Aziaten wel van Bling.
Re: Mark Levinson M1
Die chromen randjes zitten er nog voor de stevigheid ook volgens hen. Proffesionele units zijn natuurlijk niet zo degelijk gebouwd.
Zou daar ook een standaard Beyma filter in zitten?
Zou daar ook een standaard Beyma filter in zitten?
- firsttimer
- Berichten: 133
- Lid geworden op: do 25 feb 2010, 17:37
Re: Mark Levinson M1
Mochten die genoemde Beyma Hoorn en Units er in zitten dan kom ik tot de volgende stukprijs:
TD164 = 56,00
CP385Nd = 204,00
12P80Nd = 344,00
18P80Nd = 421,00
1025,00 Euro
Dan heb je nog wat uitgaven voor het filter, kast en spuitwerk dus ik denk dat je voor 1500,00 Euro p/kant als particulier een heel eind komt. Een 'gezonde' marge zou mijn werkgever zeggen
TD164 = 56,00
CP385Nd = 204,00
12P80Nd = 344,00
18P80Nd = 421,00
1025,00 Euro
Dan heb je nog wat uitgaven voor het filter, kast en spuitwerk dus ik denk dat je voor 1500,00 Euro p/kant als particulier een heel eind komt. Een 'gezonde' marge zou mijn werkgever zeggen
Re: Mark Levinson M1
Zouden ze ook inruilen, als je bijvoorbeeld nog een paar van die smek Avalon dingen hebt staan te verstoffen ?
Re: Mark Levinson M1
Is dat de Mark van Harman, of de Mark van het orgasme.ds23man schreef:Mark Levinson durft wel:
Re: Mark Levinson M1
Ik sla vanochtend de Volkskrant open. Toevallig had ik dit topic gelezen afgelopen week. Wat zie ik:
Dat geeft je een beeld van de 'clientèle'
en nee, dit is géén photoshop!!!!
Dat geeft je een beeld van de 'clientèle'
en nee, dit is géén photoshop!!!!
Re: Mark Levinson M1
Een prachtig Technics RS series Tapedeck.
En bij de vinyl liefhebbers heeft meneer het nu ook helemaal gemaakt.

En bij de vinyl liefhebbers heeft meneer het nu ook helemaal gemaakt.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Mark Levinson M1
Jan Geert schreef:Ik sla vanochtend de Volkskrant open. Toevallig had ik dit topic gelezen afgelopen week. Wat zie ik:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat geeft je een beeld van de 'clientèle'![]()
![]()
![]()
en nee, dit is géén photoshop!!!!
Re: Mark Levinson M1
Deze twee russen zijn duidelijk liefhebbers van Hifi, ik heb al meer plaatjes gezien dat ze met audio in de weer waren.Jan Geert schreef:Ik sla vanochtend de Volkskrant open. Toevallig had ik dit topic gelezen afgelopen week. Wat zie ik:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat geeft je een beeld van de 'clientèle'![]()
![]()
![]()
en nee, dit is géén photoshop!!!!
Dit kwam ik in Istanbul tegen: Sonus Faber met MacIntosh, ik denk dat ik dit toch hoger inschat dan die ML
zelfde prijsklasse, hele set 300.000 euro. Klonk wel fantastisch
