Het uiterlijk van de versterker komt bij mij later, wanneer ik tevreden ben met het geluid.
Zou toch zonde zijn wanneer het geheel er wel goed uitziet maar voor geen meter klinkt.
Ik heb de voorverterker nu een week spelend en ben zeer tevreden met de bediening.
Volumeregeling en het schakelen van kanalen met het in en out-faden werkt perfekt.
Alleen het geluid vond ik matig, sloom en vlak, geen transparantie en attack, na 4 dagen inspelen was ik het zat.
Een nieuwe voeding moet een oplossing kunnen bieden, deze zijn vaak de oorzaak en hier is zeker iets te verbeteren.
Dus met S-print een nieuwe voeding getekend en de etsbak maar weer aangeslingerd en een nieuw printplaatje gemaakt.
De voeding kan gemakkelijk met één trafo, minder capasiteid en andere diodes.
Na alles ingebouwd te hebben was het al snel duidelijk dat dit de manier is om deze voorversterker te verbeteren.
Nu klinkt hij als een klok, zeker een aanrader.
Binnenkort ga ik met de ingang bezig, hier valt ook nog wel wat te verbeteren.


