Daudio website online

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Daudio website online

Bericht door Walt »

De prijs voor de complete speakers is neem ik aan toch nog wel zonder de 4x250W versterker?

De post van Wowly doet anders vermoeden.

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
Daudio
ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
Berichten: 375
Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 19:20
Locatie: Zwolle, Den Hoorn ZH
Contacteer:

Re: Daudio website online

Bericht door Daudio »

Ja, die is zonder de versterker en DAC.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Daudio website online

Bericht door Wowly »

Nou ik erover nadenk ivm Walt zijn post: ik nam aan dat de 8750 was voor de speakers, dac en actieve filters cq versterkers? Is me niet helemaal duidelijk nu.

groetjes

jan
Gebruikersavatar
Daudio
ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
Berichten: 375
Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 19:20
Locatie: Zwolle, Den Hoorn ZH
Contacteer:

Re: Daudio website online

Bericht door Daudio »

Het staat er op zich wel bij wat voor 8750,- wordt geleverd en daar zijn de versterker en DAC niet genoemd (behalve dat het actieve filter in diezelfde behuizing wordt geleverd). Daarnaast kun je versterkers en DAC kopen, niet nodig als je die zelf al hebt, en daarvoor zijn ook de prijzen vermeld.

Maar ik hou me aanbevolen als je kan duiden waar de verwarring door ontstaat. Het is in ieder geval zo, dat als het inclusief de versterker en DAC zou zijn, dat je toe gaat naar zelfbouwprijzen, dat lukt gewoon niet. Daarvoor is het veel te bewerkelijk om deze luidspreker tip top af te leveren.
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: Daudio website online

Bericht door knuisje »

Een setje Daudio W1's kost nu € 17.500,- :shock:
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Daudio website online

Bericht door Zweitse »

knuisje schreef:
Een setje Daudio W1's kost nu € 17.500,- :shock:
Vorig jaar toch ook al?
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Daudio website online

Bericht door ray5150 »

knuisje schreef:
Een setje Daudio W1's kost nu € 17.500,- :shock:
Inflatie ? :mrgreen:
Gebruikersavatar
RNacoustics
Berichten: 381
Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
Contacteer:

Re: Daudio website online

Bericht door RNacoustics »

Beter duur dan niet te koop :rofl:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Daudio website online

Bericht door ds23man »

Als iets niet te koop is, dan maak je het toch zelf? :mrgreen:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Daudio website online

Bericht door pappaleo »

ds23man schreef:
Als iets niet te koop is, dan maak je het toch zelf? :mrgreen:

Vooropgesteld dat er een behoefte bestaat :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Daudio website online

Bericht door ds23man »

pappaleo schreef:
ds23man schreef:
Als iets niet te koop is, dan maak je het toch zelf? :mrgreen:

Vooropgesteld dat er een behoefte bestaat :mrgreen:
Daar doe je toch marktonderzoek naar? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1508
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Daudio website online

Bericht door Dan »

Het heeft natuurlijk vrij weinig te maken met zelfbouw. Maar oke, voor de man/ vrouw die alles al heeft dan maar?
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Daudio website online

Bericht door rikpost »

vraag me af hoe het gaat met hun bedrijfje overigens.
ik wilde deze vraag stellen op het Daudio gaat life forum maar het is gesloten :(

Zie ook niet zoveel post meer van Jeroen .
ik hoop dat het is omdat ze het er druk mee hebben .

Vind het een mooi product ,en tja de prijs .
Ik denk dat je makkelijker meer kwijt kunt zijn voor minder .

Dus heren als jullie mee lezen :!:
Laat eens wat van je horen ,nog op shows gestaan enz.
Zijn er ergens nog leuke recencies te lezen :?:
Gebruikersavatar
Daudio
ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
Berichten: 375
Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 19:20
Locatie: Zwolle, Den Hoorn ZH
Contacteer:

Re: Daudio website online

Bericht door Daudio »

Wij zijn bezig met de eerste serieproductie, dat zorgt inderdaad voor flink wat drukte. Binnenkort verschijnt er een review in de Music Emotion, het juni nummer. Verder nieuws zal te volgen zijn op de nieuwspagina van onze website en de facebook pagina.

Zoals te zien is aan de website, richt Daudio zich nu op de markt voor het volledig afgewerkte product. Ondanks dat deze markt breder is dan de zelfbouwmarkt is de high end audio een niche markt en die heeft al onze aandacht nodig in de beperkte tijd die we daarvoor hebben. Mochten zelfbouwers geïnteresseerd zijn in ons product om dit toch (deels) zelf te bouwen, dan kunnen ze direct met ons contact opnemen, de gegevens staan op onze contact pagina http://daudio.nl/contact
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Daudio website online

Bericht door rikpost »

Serie productie :mrgreen:

Het gaat de heren voor de wind :)
We gaan het juni nr van music emotion afwachten dan maar :goeie:

Succes met alles!
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: Daudio website online

Bericht door sander1238 »

Zojuist de nieuwe music emotions op de mat.
Mooi artikel met goede recensie. Top mannen!!!
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Daudio website online

Bericht door ray5150 »

Morgen dan maar eens voor het eerst in een jaar of 10 dat blad kopen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Daudio website online

Bericht door AatV »

ray5150 schreef:
Morgen dan maar eens voor het eerst in een jaar of 10 dat blad kopen. :mrgreen:
Ray, het is de bedoeling door het lezen van dergelijke bladen apparatuur te kopen, niet andersom!

groet,
Aat
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Daudio website online

Bericht door Pjotr »

AatV schreef:
ray5150 schreef:
Morgen dan maar eens voor het eerst in een jaar of 10 dat blad kopen. :mrgreen:
Ray, het is de bedoeling door het lezen van dergelijke bladen apparatuur te kopen, niet andersom!

groet,
Aat
Zal wel net zo zijn als met autoreclame: Hoofddoel daarvan is om de bezitter van het betreffende merk het gevoel te geven dat hij/zij de juiste keus heeft gemaakt.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Daudio website online

Bericht door ray5150 »

Als er net zoveel dure en luxe auto's verkocht zouden worden als in de autobladen staan beschreven,
dan zou je op straat je nek breken over de Maserati's, Lamborghini's, Ferarri's, Spykers, en weet ik nog allemaal wat voor meer kostbare bakken ! :mrgreen:
Gebruikersavatar
firsttimer
Berichten: 133
Lid geworden op: do 25 feb 2010, 17:37

Re: Daudio website online

Bericht door firsttimer »

Spot ik net bij de 'coming-up-next' sectie van 6Moons ook de Daudio W1?

http://www.6moons.com/audioreviews2/audioreviews.html

Goed bezig mannen!
hsmeets
Berichten: 2818
Lid geworden op: zo 01 mei 2011, 22:18

Re: Daudio website online

Bericht door hsmeets »

Inmiddels is die review gepubliceerd.
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Re: Daudio website online

Bericht door Martijn M »

http://www.6moons.com/audioreviews2/daudio/1.html

Lang verhaal, maar weinig over hun ervaringen. Het laat zich lezen alsof Henk en Marja naar een karikatuur van een dipool geluisterd hebben :? .
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Daudio website online

Bericht door SSassen »

Martijn M schreef:
http://www.6moons.com/audioreviews2/daudio/1.html

Lang verhaal, maar weinig over hun ervaringen. Het laat zich lezen alsof Henk en Marja naar een karikatuur van een dipool geluisterd hebben :? .
Om heel eerlijk te zijn vind ik het weinig positiefs, de laatste zin komt op mij heel vreemd over, Daudio had gehoopt op meer support van de reviewer? Is dit een soort vriendenclubje waar goede reviews afhangen of de leverancier op goede voet staat met de reviewer? Elk jaar een flink kerstpakket een vereiste?

Met de pet van de ingenieur op zet ik mijn vraagtekens bij de elektronica en de kwaliteit van het soldeerwerk, dat is toch niet wat ik verwacht van een product van 17.500 euro.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Daudio website online

Bericht door ds23man »

Feitelijk zeggen ze hetzelfde wat ik heb gezegd na een luistersessie bij Hans thuis.
Plaats reactie