Daudio website online
Moderator: Beheerdersteam
Re: Daudio website online
De prijs voor de complete speakers is neem ik aan toch nog wel zonder de 4x250W versterker?
De post van Wowly doet anders vermoeden.
Groetjes Walter
De post van Wowly doet anders vermoeden.
Groetjes Walter
Re: Daudio website online
Nou ik erover nadenk ivm Walt zijn post: ik nam aan dat de 8750 was voor de speakers, dac en actieve filters cq versterkers? Is me niet helemaal duidelijk nu.
groetjes
jan
groetjes
jan
- Daudio
- ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
- Berichten: 375
- Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 19:20
- Locatie: Zwolle, Den Hoorn ZH
- Contacteer:
Re: Daudio website online
Het staat er op zich wel bij wat voor 8750,- wordt geleverd en daar zijn de versterker en DAC niet genoemd (behalve dat het actieve filter in diezelfde behuizing wordt geleverd). Daarnaast kun je versterkers en DAC kopen, niet nodig als je die zelf al hebt, en daarvoor zijn ook de prijzen vermeld.
Maar ik hou me aanbevolen als je kan duiden waar de verwarring door ontstaat. Het is in ieder geval zo, dat als het inclusief de versterker en DAC zou zijn, dat je toe gaat naar zelfbouwprijzen, dat lukt gewoon niet. Daarvoor is het veel te bewerkelijk om deze luidspreker tip top af te leveren.
Maar ik hou me aanbevolen als je kan duiden waar de verwarring door ontstaat. Het is in ieder geval zo, dat als het inclusief de versterker en DAC zou zijn, dat je toe gaat naar zelfbouwprijzen, dat lukt gewoon niet. Daarvoor is het veel te bewerkelijk om deze luidspreker tip top af te leveren.
Re: Daudio website online
Vorig jaar toch ook al?knuisje schreef:Een setje Daudio W1's kost nu € 17.500,-
Re: Daudio website online
Inflatie ?knuisje schreef:Een setje Daudio W1's kost nu € 17.500,-
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Daudio website online
ds23man schreef:Als iets niet te koop is, dan maak je het toch zelf?
Vooropgesteld dat er een behoefte bestaat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Daudio website online
Daar doe je toch marktonderzoek naar?pappaleo schreef:ds23man schreef:Als iets niet te koop is, dan maak je het toch zelf?
Vooropgesteld dat er een behoefte bestaat
Re: Daudio website online
Het heeft natuurlijk vrij weinig te maken met zelfbouw. Maar oke, voor de man/ vrouw die alles al heeft dan maar?
Re: Daudio website online
vraag me af hoe het gaat met hun bedrijfje overigens.
ik wilde deze vraag stellen op het Daudio gaat life forum maar het is gesloten
Zie ook niet zoveel post meer van Jeroen .
ik hoop dat het is omdat ze het er druk mee hebben .
Vind het een mooi product ,en tja de prijs .
Ik denk dat je makkelijker meer kwijt kunt zijn voor minder .
Dus heren als jullie mee lezen
Laat eens wat van je horen ,nog op shows gestaan enz.
Zijn er ergens nog leuke recencies te lezen
ik wilde deze vraag stellen op het Daudio gaat life forum maar het is gesloten
Zie ook niet zoveel post meer van Jeroen .
ik hoop dat het is omdat ze het er druk mee hebben .
Vind het een mooi product ,en tja de prijs .
Ik denk dat je makkelijker meer kwijt kunt zijn voor minder .
Dus heren als jullie mee lezen
Laat eens wat van je horen ,nog op shows gestaan enz.
Zijn er ergens nog leuke recencies te lezen
- Daudio
- ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
- Berichten: 375
- Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 19:20
- Locatie: Zwolle, Den Hoorn ZH
- Contacteer:
Re: Daudio website online
Wij zijn bezig met de eerste serieproductie, dat zorgt inderdaad voor flink wat drukte. Binnenkort verschijnt er een review in de Music Emotion, het juni nummer. Verder nieuws zal te volgen zijn op de nieuwspagina van onze website en de facebook pagina.
Zoals te zien is aan de website, richt Daudio zich nu op de markt voor het volledig afgewerkte product. Ondanks dat deze markt breder is dan de zelfbouwmarkt is de high end audio een niche markt en die heeft al onze aandacht nodig in de beperkte tijd die we daarvoor hebben. Mochten zelfbouwers geïnteresseerd zijn in ons product om dit toch (deels) zelf te bouwen, dan kunnen ze direct met ons contact opnemen, de gegevens staan op onze contact pagina http://daudio.nl/contact
Zoals te zien is aan de website, richt Daudio zich nu op de markt voor het volledig afgewerkte product. Ondanks dat deze markt breder is dan de zelfbouwmarkt is de high end audio een niche markt en die heeft al onze aandacht nodig in de beperkte tijd die we daarvoor hebben. Mochten zelfbouwers geïnteresseerd zijn in ons product om dit toch (deels) zelf te bouwen, dan kunnen ze direct met ons contact opnemen, de gegevens staan op onze contact pagina http://daudio.nl/contact
Re: Daudio website online
Serie productie
Het gaat de heren voor de wind
We gaan het juni nr van music emotion afwachten dan maar
Succes met alles!
Het gaat de heren voor de wind
We gaan het juni nr van music emotion afwachten dan maar
Succes met alles!
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Daudio website online
Zojuist de nieuwe music emotions op de mat.
Mooi artikel met goede recensie. Top mannen!!!
Mooi artikel met goede recensie. Top mannen!!!
Re: Daudio website online
Morgen dan maar eens voor het eerst in een jaar of 10 dat blad kopen. 
Re: Daudio website online
Ray, het is de bedoeling door het lezen van dergelijke bladen apparatuur te kopen, niet andersom!ray5150 schreef:Morgen dan maar eens voor het eerst in een jaar of 10 dat blad kopen.
groet,
Aat
Re: Daudio website online
Zal wel net zo zijn als met autoreclame: Hoofddoel daarvan is om de bezitter van het betreffende merk het gevoel te geven dat hij/zij de juiste keus heeft gemaakt.AatV schreef:Ray, het is de bedoeling door het lezen van dergelijke bladen apparatuur te kopen, niet andersom!ray5150 schreef:Morgen dan maar eens voor het eerst in een jaar of 10 dat blad kopen.
groet,
Aat
Re: Daudio website online
Als er net zoveel dure en luxe auto's verkocht zouden worden als in de autobladen staan beschreven,
dan zou je op straat je nek breken over de Maserati's, Lamborghini's, Ferarri's, Spykers, en weet ik nog allemaal wat voor meer kostbare bakken !
dan zou je op straat je nek breken over de Maserati's, Lamborghini's, Ferarri's, Spykers, en weet ik nog allemaal wat voor meer kostbare bakken !
- firsttimer
- Berichten: 133
- Lid geworden op: do 25 feb 2010, 17:37
Re: Daudio website online
Spot ik net bij de 'coming-up-next' sectie van 6Moons ook de Daudio W1?
http://www.6moons.com/audioreviews2/audioreviews.html
Goed bezig mannen!
http://www.6moons.com/audioreviews2/audioreviews.html
Goed bezig mannen!
Re: Daudio website online
http://www.6moons.com/audioreviews2/daudio/1.html
Lang verhaal, maar weinig over hun ervaringen. Het laat zich lezen alsof Henk en Marja naar een karikatuur van een dipool geluisterd hebben
.
Lang verhaal, maar weinig over hun ervaringen. Het laat zich lezen alsof Henk en Marja naar een karikatuur van een dipool geluisterd hebben
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Daudio website online
Om heel eerlijk te zijn vind ik het weinig positiefs, de laatste zin komt op mij heel vreemd over, Daudio had gehoopt op meer support van de reviewer? Is dit een soort vriendenclubje waar goede reviews afhangen of de leverancier op goede voet staat met de reviewer? Elk jaar een flink kerstpakket een vereiste?Martijn M schreef:http://www.6moons.com/audioreviews2/daudio/1.html
Lang verhaal, maar weinig over hun ervaringen. Het laat zich lezen alsof Henk en Marja naar een karikatuur van een dipool geluisterd hebben.
Met de pet van de ingenieur op zet ik mijn vraagtekens bij de elektronica en de kwaliteit van het soldeerwerk, dat is toch niet wat ik verwacht van een product van 17.500 euro.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Daudio website online
Feitelijk zeggen ze hetzelfde wat ik heb gezegd na een luistersessie bij Hans thuis.
