Even voorstellen...

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Rednaxela
Berichten: 8
Lid geworden op: za 13 jun 2009, 6:58

Even voorstellen...

Bericht door Rednaxela »

Hallo allemaal,

Na alle interessante zelfbouwdiscussies op dit forum te hebben gevolgd, heb ik me ook maar eens geregistreerd. Een echte zelfbouwer ben ik niet, maar wat niet is kan nog komen. Met name de producten van Hypex trekken me op dit moment en zo te lezen ben ik niet de enige.

Audioliefhebber kan ik mezelf misschien wel noemen, hoewel dat natuurlijk een rekbaar begrip is. Sinds een aantal jaren ben ik in ieder geval op zoek naar de essentie van goed geluid, en heb ik een enorme leeshonger naar allerhande audio informatie.

In de zelfbouwwereld is meten-is-weten vaak het credo, en zelfbouwers weten vaak goed door te dringen tot de kern van de zaak. Dat maakt een forum als dit volgens mij van onschatbare waarde, waar ik misschien op mijn manier een bijdrage aan kan leveren.

Hartelijke groeten,

Alexander
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Ha die Alexander, welkom hier :!:
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Even voorstellen...

Bericht door sietse »

Rednaxela schreef:
waar ik misschien op mijn manier een bijdrage aan kan leveren.

Hartelijke groeten,

Alexander
Eeeeuuh, tja, kijk, om één of andere reden ben ik dus nu opeens erg nieuws-gierig geworden... :D
Maar natuurlijk welkom hier...
Gebruikersavatar
Martijn H
Berichten: 3210
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam

Bericht door Martijn H »

Welkom! :-({|=
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Bericht door audioot »

welkom alexander en veel bouwgenot
mvg
audioot
Rednaxela
Berichten: 8
Lid geworden op: za 13 jun 2009, 6:58

Re: Even voorstellen...

Bericht door Rednaxela »

sietse schreef:
Eeeeuuh, tja, kijk, om één of andere reden ben ik dus nu opeens erg nieuws-gierig geworden... :D
Het is misschien een beetje zijdelings, maar hier mijn eerste bijdrage.
Plaats reactie