Hallo allemaal,
Na alle interessante zelfbouwdiscussies op dit forum te hebben gevolgd, heb ik me ook maar eens geregistreerd. Een echte zelfbouwer ben ik niet, maar wat niet is kan nog komen. Met name de producten van Hypex trekken me op dit moment en zo te lezen ben ik niet de enige.
Audioliefhebber kan ik mezelf misschien wel noemen, hoewel dat natuurlijk een rekbaar begrip is. Sinds een aantal jaren ben ik in ieder geval op zoek naar de essentie van goed geluid, en heb ik een enorme leeshonger naar allerhande audio informatie.
In de zelfbouwwereld is meten-is-weten vaak het credo, en zelfbouwers weten vaak goed door te dringen tot de kern van de zaak. Dat maakt een forum als dit volgens mij van onschatbare waarde, waar ik misschien op mijn manier een bijdrage aan kan leveren.
Hartelijke groeten,
Alexander
Even voorstellen...
Moderator: Beheerdersteam
Re: Even voorstellen...
Eeeeuuh, tja, kijk, om één of andere reden ben ik dus nu opeens erg nieuws-gierig geworden...Rednaxela schreef:waar ik misschien op mijn manier een bijdrage aan kan leveren.
Hartelijke groeten,
Alexander
Maar natuurlijk welkom hier...
