Leuk dat actief filteren maar je hebt een hoop kabeltjes nodig .
Zelf maken loont dan behoorlijk.
Moderator: Beheerdersteam
De thermische beveiliging van de haspel ging er steeds uit die kon ik moeilijk uit de zon houden .hannesie schreef:Je soldeerbout is nu wel snel op temperatuur zeker.![]()
Een derde handje met een dergelijke klusje is ook wel handig.
Dat word dan wel malthannesie schreef:Het kost wat zweetdruppels, maar dan heb je ook wat.
Het ziet er goed uit, je hebt wel een slokje verdiend.
Ja 80 en 40 watt.Bertje schreef:Flinke kachelpook, of lijkt dat maar zo..? Respect hoor, op m'n terras was het echt niet uit te houden vandaag![]()
Moet eerlijk bekennen dat ik wel een heel klein beetje heb gebruikt om die soldeer kommetjes van die neutrik pluggen te vertinnen.ray5150 schreef:Nou heb je voor wat dikkere kabels wel een wat zwaardere bout nodig, de pest is alleen met die dingen dat er zo'n grote kop aanzit.
En die potten S39 zou ik ook maar ver van m'n kabels vandaan houden...
Gelukkig!Marp schreef:Geen probleem als de potjes minder dan 2 decennia oud zijn. De vroeger in 1 smaak verkrijgbare S-39 was gebaseerd op zoutzuur. Als je die gebruikte, dan bleef de boel oxideren. De tegenwoordige varianten hebben een andere samenstelling, en met KIWA-keurteken mogen ze zelfs weer worden gebruikt voor drinkwaterleidingen.
Hallo Gerrit .Gerrit schreef:Chapeau![]()
![]()
![]()
Jammer van der imperfecties. Zal dat na het polijsten niet wat minder worden? Mijn polijstwerk is in een paar hoekjes ook net iets te ver gegaan, maar het schijnt dat ik de enige ben die dat ziet/opvalt, dus ik zou er niet over beginnen![]()
Gerrit
BedanktErikW schreef:Wauw, dat wordt echt heel fraai zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, ik ga volgende week even de rest van het bier opmaken op Kreta
Bedankt piet .piet1955 schreef:Nou Rik ziet er super uit.
Belangrijkste is toch wat er straks uit gaat komen , de muziek toch.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank upappaleo schreef:Mooi man !![]()
hannesie schreef:![]()
![]()
Heb je de gaten voor de bevestiging van de bollen er al in zitten?
Ik kan mij voorstellen dat je misschien de luister-as iets naar beneden kunt bijstellen nog wel iets kan doen voor het geluids beeld.
Bedankt piet.piet1955 schreef:Mooi en heel apart zo die kleurstelling.![]()
![]()
![]()
Benieuwd hoe die gaan klinken.