Behalve dat het een oud ontwerp is van Audio & Techniek.
Ik vind de interne bekabeling nogal twijfelachtig uitzien maar wellicht kan iemand hier wat meer erover vertellen?
http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/1 ... -Mono.html
Moderator: Beheerdersteam
Martin778 schreef:Nee, de reparatiekosten van de Majik bleken rond 150 a 175 te zijn dus dat was me net iets te veel.
De A&T's komen op een set Yamaha NS1000M te spelen, gesloten kast met "12 woofer en Be mid en tweeter.
Ik heb mijn twijfels over hoe goed de A&T gebouwd zijn vandaar mijn vraag hier
En terecht! Niet aan beginnen aan die ouwe meuk zoals op de foto, zeker niet voor dat bedrag en de benodigde elektronica kennis. Is niet veel eer meer aan te behalen.ray5150 schreef:Nu durft Martin helemaal niet meer !
buisje schreef:Ik heb ook nope beveiliging je moet uitkijken dat alles goed is aangesloten. Spanningszwaai is door offset opamp max 3 mv. Al ruim 20 jaar werk ik zo nooit problemen.
Pjotr schreef:En terecht! Niet aan beginnen aan die ouwe meuk zoals op de foto, zeker niet voor dat bedrag en de benodigde elektronica kennis. Is niet veel eer meer aan te behalen.ray5150 schreef:Nu durft Martin helemaal niet meer !
Bij mij nooit problemen gegeven. Ook met aangesloten speakers hup netspanning erop.johan283 schreef:buisje schreef:Ik heb ook nope beveiliging je moet uitkijken dat alles goed is aangesloten. Spanningszwaai is door offset opamp max 3 mv. Al ruim 20 jaar werk ik zo nooit problemen.
In stabiele toestand ja , dan klopt die enkele mV's wel. Maar als je buis aanzet krijg je toch wel een +/- spanningszwaai van enkele Volts. Als het in de mV range zou zitten dan zouden mijn woofers niet + max en daarna -max uitslaan.