6N8 of 75 ohm,dan maar 75 ohm proberen.
Dus bootschappen lijstje er bij, 1K in SRPP,200V op de Anode en 75 Ohm I/V weerstand.
Wordt aan gewerkt.............
Dat wordt weer slopen
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Wel nee,eerst zo latendemocles schreef:Anne,en Koifarm bedankt voor de uitleg........![]()
6N8 of 75 ohm,dan maar 75 ohm proberen.
Dus bootschappen lijstje er bij, 1K in SRPP,200V op de Anode en 75 Ohm I/V weerstand.
Wordt aan gewerkt.............![]()
Dat wordt weer slopen
Hoef je niet voor te rekenen hoordemocles schreef:vraagje:Wat zou een 6N23P aan mA trekken? dit alles voor een voedings berekening .
Wat ik kon vinden +_ 10mA?
democles schreef:Je verhaal begrijp ik,maar hoe je die lijn van 1K er in zet?
Enkel een lijn trekken voor 1k weerstand, 1V geeft 1mA ,2V geeft 2mA enz. allemaal op één rechte lijn.
Nee de verpakking van 1 van de buizen, ribbeltjes karton met tape.............Wat is dat nou weer voor een stuk chocolade?
Lijkt wel een Milkabar...democles schreef:Nee de verpakking van 1 van de buizen, ribbeltjes karton met tape.............Wat is dat nou weer voor een stuk chocolade?
Reflector is ook een tijdje dicht geweest, en later weer opgestart meen ik mij te herrinerendemocles schreef:Even mijn voorraad 6N23P buizen beter bekeken.
Er zijn nogal wat verschillen in constructie te zien door de jaren heen,
Foto van links naar rechts 3x reflector en 2x voskhod producties.
Vooral als je naar het scherm tussen de beide triode helften kijkt en de bevestigingen van het hoedje.