Revisie van een mengtafel, take 2.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Revisie van een mengtafel, take 2.
Zoals je kunt zien staat er al een synthesizer in de planning... 
Re: Revisie van een mengtafel, take 2.
What a lucky man ! Voor wie de dubbelzinnigheid begrijpt.ray5150 schreef:analoge modulaire syntheziser
Re: Revisie van een mengtafel, take 2.
Marco doelt vast op ELP...
Ikzelf vond Peter Gunn altijd wat smeuiger...
Ikzelf vond Peter Gunn altijd wat smeuiger...
Re: Revisie van een mengtafel, take 2.
Nooit op een digitale manier kunnen evenaren, en heb het een ander ook nooit horen doen....Dat laag en vooral de harmonische opbouw daarvan : wow. Zou ik heel graag thuis kunnen.
Re: Revisie van een mengtafel, take 2.
Rick Wakeman kan er ook wel wat van, vooral het King Arthur album is geweldigMarcoSQ schreef:Dat was inderdaad wat ik bedoelde. Het nummer zelf doet me niet veel (veel andere ELP dingen wel trouwens), maar het geluid van die synth op het eind : daar krijg ik nog steeds kippenvel en andere rechtopstaande lichaamsdelen
van...
Nooit op een digitale manier kunnen evenaren, en heb het een ander ook nooit horen doen....Dat laag en vooral de harmonische opbouw daarvan : wow. Zou ik heel graag thuis kunnen.
Lucky man vind ik wel een van de mooiste sinth solos.
Re: Revisie van een mengtafel, take 2.
Kan er geen strak plassertje van krijgen
Doet mij maar Rush het nummer Moving pictures
Of Steely Dan het nummer My old school.
Doet mij maar Rush het nummer Moving pictures
Of Steely Dan het nummer My old school.
Re: Revisie van een mengtafel, take 2.
Of Focus ? In ieder geval een strakke fluitnl3prc schreef:Kan er geen strak plassertje van krijgen
Doet mij maar Rush het nummer Moving pictures
Of Steely Dan het nummer My old school.
Anne
Re: Revisie van een mengtafel, take 2.
Je zou er bijna van gaan jodelen..Ah!buis schreef:Of Focus ? In ieder geval een strakke fluit![]()
Anne
groet,
Aat
Re: Revisie van een mengtafel, take 2.
Van die tafel komt zo niet veelray5150 schreef:'t ging hier toch om een mengtafel ?![]()
Over het mengen mag je toch niet klagen
Anne
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Revisie van een mengtafel, take 2.
Eerst maar eens een revisie van een mengtopic uitvoeren 
