Gesloten kast subwoofer met 15" of 18"

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Hans 4354,5
Berichten: 114
Lid geworden op: wo 24 apr 2013, 23:32

Re: Gesloten kast subwoofer met 15" of 18"

Bericht door Hans 4354,5 »

Ik heb alleen een Soundcraft jas, was een fantastische jas, is nu helaas tot op draad versleten, heb 'm al een jaar of 20 :) Staat alleen heel klein logootje op aan de voorkant.
Audiolicious

Re: Gesloten kast subwoofer met 15" of 18"

Bericht door Audiolicious »

Zo, het weekend begint goed deze keer, zojuist heb ik de nieuwe 18XL1600 driver ontvangen direct vanuit FaitalPro in Italië, en deze is helemaal gaaf en zonder gebreken.

Mijn complimenten richting Lean Audio uit de UK en FaitalPro voor de uitstekende service!
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Gesloten kast subwoofer met 15" of 18"

Bericht door Shadow »

Zo netjes!
Gelijk de bouwmarkt plunderen en gaaan!
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Gesloten kast subwoofer met 15" of 18"

Bericht door bas focal m180 »

Audiolicious schreef:
Zo, het weekend begint goed deze keer, zojuist heb ik de nieuwe 18XL1600 driver ontvangen direct vanuit FaitalPro in Italië, en deze is helemaal gaaf en zonder gebreken.

Mijn complimenten richting Lean Audio uit de UK en FaitalPro voor de uitstekende service!
Dat is mooi en toch vlot verlopen .

Ben benieuwd wanneer je een nieuw topic opent .
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Gesloten kast subwoofer met 15" of 18"

Bericht door bas focal m180 »

:foto:
Audiolicious

Re: Gesloten kast subwoofer met 15" of 18"

Bericht door Audiolicious »

Ja ja, heb aub. nog even geduld, er wordt aan gewerkt, ik wil eerst de luisterkamer af hebben, dan kan d'r weer verder geknutseld worden.
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4781
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Gesloten kast subwoofer met 15" of 18"

Bericht door Olaf Analogue »

Ons geduld begint langzaamaan wat haarscheurtjes te vertonen...... :|
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”