Gesloten kast subwoofer met 15" of 18"
Moderator: Beheerdersteam
- Hans 4354,5
- Berichten: 114
- Lid geworden op: wo 24 apr 2013, 23:32
Re: Gesloten kast subwoofer met 15" of 18"
Ik heb alleen een Soundcraft jas, was een fantastische jas, is nu helaas tot op draad versleten, heb 'm al een jaar of 20
Staat alleen heel klein logootje op aan de voorkant.
-
Audiolicious
Re: Gesloten kast subwoofer met 15" of 18"
Zo, het weekend begint goed deze keer, zojuist heb ik de nieuwe 18XL1600 driver ontvangen direct vanuit FaitalPro in Italië, en deze is helemaal gaaf en zonder gebreken.
Mijn complimenten richting Lean Audio uit de UK en FaitalPro voor de uitstekende service!
Mijn complimenten richting Lean Audio uit de UK en FaitalPro voor de uitstekende service!
Re: Gesloten kast subwoofer met 15" of 18"
Zo netjes!
Gelijk de bouwmarkt plunderen en gaaan!
Gelijk de bouwmarkt plunderen en gaaan!
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Gesloten kast subwoofer met 15" of 18"
Dat is mooi en toch vlot verlopen .Audiolicious schreef:Zo, het weekend begint goed deze keer, zojuist heb ik de nieuwe 18XL1600 driver ontvangen direct vanuit FaitalPro in Italië, en deze is helemaal gaaf en zonder gebreken.
Mijn complimenten richting Lean Audio uit de UK en FaitalPro voor de uitstekende service!
Ben benieuwd wanneer je een nieuw topic opent .
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
-
Audiolicious
Re: Gesloten kast subwoofer met 15" of 18"
Ja ja, heb aub. nog even geduld, er wordt aan gewerkt, ik wil eerst de luisterkamer af hebben, dan kan d'r weer verder geknutseld worden.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Gesloten kast subwoofer met 15" of 18"
Ons geduld begint langzaamaan wat haarscheurtjes te vertonen...... 
