dre schreef:ik ben niet zo wild van bruislijm......CarloPJB schreef:Dan laat ik de hechtprimer achterwegedre schreef:licht opgeschuurd,ontvet en met hechtprimer behandeld.
maar die hechtprimer lijkt me geen noodzaak.
Jij wel eens met Bison konstruktie bruislijm D4 gewerkt / ervaring mee ?
dit vind ik 100x beter: http://www.bison.nl/nl-nl/producten/649 ... 2k-expert/
vult goed,krimpt weinig en droogt langzaam.
Zo , lijm besteld , nu eerst 4 dagen Berlijn , volgende week de auto uit de garage ( ander project wat door de nieuwe voorstellen van het kabinet waarschijnlijk om zeep wordt geholpen) beetje opruimen en herorganiseren en dan aan de slag .....
