Vinyl is nieuw hier.

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
vinyl
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 29 sep 2013, 23:12
Locatie: Middenbeemster

Vinyl is nieuw hier.

Bericht door vinyl »

k ben Vinyl, 44 jaren oud en kom uit Middenbeemster.
Omdat ik graag met hout bezig ben en van audio houdt maar in kennis tekort schiet vond ik het nodig mij hier aan te melden.
Tot n u toe heb ik allen maar oude speakers en platenspelers gepimpt, maar hoop tzt iets van 0 af aan op te bouwen.
Als eerste op mijn hobby lijst staat een actieve sub ;)

Hier wat foto's van mijn afgeronde projecten.
Thorens plint in massief palissander met een bies van vogeloog Esdoorn
Thorens plint in massief palissander met een bies van vogeloog Esdoorn
Bij passende pick
Bij passende pick
Thorens plint in Wenge
Thorens plint in Wenge
Gepimpte Dynaudio Concert speakers in Zebrano met Palissander
Gepimpte Dynaudio Concert speakers in Zebrano met Palissander
Stands voor de Dyn's
Stands voor de Dyn's
Bak voor LAD draaitafel
Bak voor LAD draaitafel
Mvg,
Vinyl
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Vinyl is nieuw hier.

Bericht door ray5150 »

:shock: :shock: :shock:

Zo, da's me nog eens een knappe binnenkomer. =D> =D>

Van harte welkom !
vinyl
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 29 sep 2013, 23:12
Locatie: Middenbeemster

Re: Vinyl is nieuw hier.

Bericht door vinyl »

Dank je Ray

Ik hoop me hier ook te kunnen oriënteren voor een mooi transmissielijn speaker....
Klooien met hout kan ik wel, maar van luidspreker techniek heb ik (nog) geen sjoege :roll:
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Vinyl is nieuw hier.

Bericht door SARK »

Dat zijn mooie plaatjes :shock: Ja dat bedoel ik dubbelzinnig ... welkom en fijn dat je ook vinyl kan waarderen :mrgreen:
Gebruikersavatar
avdboom
Berichten: 743
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 19:25
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Vinyl is nieuw hier.

Bericht door avdboom »

Welkom!

Je bent toch niet toevallig de buurman van Tony Gee heh? :lol:(http://Www.humblehomemadehifi.nl)

1 van de goeroe's naast de deur ;)

Veel veel bouw plezier en ik kijk uit naar je projecten, want dit ziet er goed uit!
vinyl
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 29 sep 2013, 23:12
Locatie: Middenbeemster

Re: Vinyl is nieuw hier.

Bericht door vinyl »

Ik ken Tony (nog) niet, het is niet mijn buurman maar ver weg kan hij niet wonen.
Middenbeemster blijft een klein dorp ;)
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1508
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Vinyl is nieuw hier.

Bericht door Dan »

Mooie platenspeulerts hoor! :kwijl:
vinyl
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 29 sep 2013, 23:12
Locatie: Middenbeemster

Re: Vinyl is nieuw hier.

Bericht door vinyl »

Thankz Dan.

Ik ben dol op platenspelers, en als ik ze een nieuw jasje kan geven. :D
Bijlagen
3 tt's.JPG
Gebruikersavatar
disco
Berichten: 239
Lid geworden op: ma 07 jan 2008, 21:03
Locatie: Woerden

Re: Vinyl is nieuw hier.

Bericht door disco »

Een leuk kastje om een buizenversterker doet ook wonderen...
Welkom!
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Vinyl is nieuw hier.

Bericht door Barry2001 »

Het ziet fantastisch uit allemaal, welkom op dit forum!
vinyl
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 29 sep 2013, 23:12
Locatie: Middenbeemster

Re: Vinyl is nieuw hier.

Bericht door vinyl »

disco schreef:
Een leuk kastje om een buizenversterker doet ook wonderen...
Welkom!
Moet ik er wel eerst een bouwen...
En ik ben meer een houtwurm ;)
Barry2001 schreef:
Het ziet fantastisch uit allemaal, welkom op dit forum!
Dank je Barry
Gebruikersavatar
TheoK
Berichten: 1471
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 7:22
Locatie: Kitchener

Re: Vinyl is nieuw hier.

Bericht door TheoK »

Wat een supergaaf spul heb je zeg. Prachtig om te zien.
Welkom.
Plaats reactie