Omdat ik graag met hout bezig ben en van audio houdt maar in kennis tekort schiet vond ik het nodig mij hier aan te melden.
Tot n u toe heb ik allen maar oude speakers en platenspelers gepimpt, maar hoop tzt iets van 0 af aan op te bouwen.
Als eerste op mijn hobby lijst staat een actieve sub
Hier wat foto's van mijn afgeronde projecten. Mvg,
Vinyl
