Eric Desart
Moderator: Beheerdersteam
-
bert stoltenborg
- Ook commercieel actief
Eric Desart
Mijn vriend Eric Desart heeft me gevraagd om jullie dit mee te delen:
Eric Desart is gestorven op 8 mei 2014 na langdurige ziekte en veel pijn.
Velen hebben van hem direct of indirect tal van zaken geleerd over akoestiek en geluid.
Veel van deze kennis (vaak of meestal zonder oorspronkelijke bron) vermenigvuldigt zich nog steeds als een kettingbrief over het net.
Eric Desart is gestorven op 8 mei 2014 na langdurige ziekte en veel pijn.
Velen hebben van hem direct of indirect tal van zaken geleerd over akoestiek en geluid.
Veel van deze kennis (vaak of meestal zonder oorspronkelijke bron) vermenigvuldigt zich nog steeds als een kettingbrief over het net.
Re: Eric Desart
Het spijt me dat te vernemen. Ik heb hem altijd bewonderd om zijn kennis en zijn toewijding om anderen kennis van zijn vakgebied bij te brengen. Hij gaf wel eens aan dat het opstellen van een forumpost hem veel energie kostte, maar desondanks liet hij het niet na geregeld zeer uitgebreid en te posten. Hij zal door velen gemist worden. Ik wens de nabestaanden veel sterkte.
Mijn deelneming! Heb de man niet persoonlijk mogen ontmoeten, maar met heel veel interesse en plezier zijn publicaties, posts e.d. op het web gelezen en af en toe me wel in een polemiek gemengd. Dat hij nog eraan gedacht heeft om ons hier ook te berichten vind ik een mooi teken van een toegewijd mens.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Ik ken Eric alleen van dit forum, en was blij dat hij heeft kunnen bijdragen hier, hij zal gemist worden. Veel sterkte voor zijn naasten om dit verlies te verwerken.
Ik ken zijn werk op het www. Vreemd genoeg zal dat nog lang blijven bestaan. Ik wens zijn nabestaande veel sterkte....
Ken Eric via de bijdragen op de diverse fora en artikelen die hij heeft gepubliceerd op het net. Heb zelf altijd zijn kennis en bereidheid om dit te delen bewonderd. Treurig om te lezen dat hij er niet meer is en dat het ook via een langdurige en pijnlijke weg is gegaan. Veel sterkte gewenste aan de nabestaande.