De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatjes
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatjes
Titel zegt genoeg, geef Hans de kans om alles in een playlist te zetten!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatj
Lijstje:
Aatsorgelplaat - heb ik
Guru Josh Project - Infinity 2008
Kate Bush - Waking the Witch - heb ik
Golden Earring - Twilight Zone
Ichu - securiada
John M. Cage - 4'33" aka Silence
Enya - Orinoco Flow - heb ik
George Michael - Cowboys and Angels
James Blake - Limit to your love
George Duke - The black messiah
Blues Brothers - Sweet Home Chicago
Jeff Wayne - The Eve Of The War - heb ik
Die Tänzerin - Ulla Meinecke
The Wall - Pink Floyd (track 3 t/m 5) - heb ik
The wind that shakes the barley - Dead can dance
No sanctuary here - Chris Jones
Mahler 5de - heb ik
The Enigma Machine van Dream theatre
Kraftwerk- Elektro Kardiogramm - heb ik
Aatsorgelplaat - heb ik
Guru Josh Project - Infinity 2008
Kate Bush - Waking the Witch - heb ik
Golden Earring - Twilight Zone
Ichu - securiada
John M. Cage - 4'33" aka Silence
Enya - Orinoco Flow - heb ik
George Michael - Cowboys and Angels
James Blake - Limit to your love
George Duke - The black messiah
Blues Brothers - Sweet Home Chicago
Jeff Wayne - The Eve Of The War - heb ik
Die Tänzerin - Ulla Meinecke
The Wall - Pink Floyd (track 3 t/m 5) - heb ik
The wind that shakes the barley - Dead can dance
No sanctuary here - Chris Jones
Mahler 5de - heb ik
The Enigma Machine van Dream theatre
Kraftwerk- Elektro Kardiogramm - heb ik
Laatst gewijzigd door ds23man op do 22 mei 2014, 20:34, 6 keer totaal gewijzigd.
Re: De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatj
Je zou het niet van mij verwachten, maar deze lijkt me te gek om op de Ultrazooom te horen :
(ik heb de .FLAC , naar wie moet ik hem toe sturen ?)
(ik heb de .FLAC , naar wie moet ik hem toe sturen ?)
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatj
Naar Hans, al weet hij het nog niet.
Trouwens moet hij zo'n lekker ding toch wel in zijn collectie hebben. 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatj
Waking the Witch van Kate Bush. Alles moet apart te volgen zijn, mag geen geluidsbrij worden.
Re: De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatj
Dan moet Hans maar even een Gmail account knutselen, dan kan er via http://www.wetransfer.com dingen over gestuurd worden.ds23man schreef:Naar Hans, al weet hij het nog niet.![]()
@papaleo, van welke plaat komt dat lied ?
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatj
Twilight Zone, Golden Earring, van The Naked Truth.
De sfeer in het café moet hoorbaar zijn. Ray weet nog wel in Groesbeek, het klonk als een murmelende bende terwijl het jazz nummer daarna fantastisch klonk.
De sfeer in het café moet hoorbaar zijn. Ray weet nog wel in Groesbeek, het klonk als een murmelende bende terwijl het jazz nummer daarna fantastisch klonk.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatj
Hee, die heb ik! Morgen eens beluisteren.pappaleo schreef:Waking the Witch van Kate Bush. Alles moet apart te volgen zijn, mag geen geluidsbrij worden.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatj
Hounds of Loveray5150 schreef:@pappaleo, van welke plaat komt dat lied ?
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatj
Vinden jullie nou ook dat er wat mankeert aan de opnames van 21 van Adèle?
Ik heb altijd het idee dat ze met tampons in haar neus staat te zingen; hoewel, dat is het ook niet helemaal, ze zitten meer in haar keel.
Ik heb het vermoeden dat daar een smal frequentiegebiedje helemaal is weggetrokken.
Ik heb altijd het idee dat ze met tampons in haar neus staat te zingen; hoewel, dat is het ook niet helemaal, ze zitten meer in haar keel.
Ik heb het vermoeden dat daar een smal frequentiegebiedje helemaal is weggetrokken.
Re: De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatj
Ik vind het zeker geen fraaie opname inderdaad....
Re: De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatj
4'33" van John M. Cage
groet,
Aat
groet,
Aat
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatj
Mee eens, '19' trouwens ook. Geen dynamiek, wat volgens mij niet aan haar zangkwaliteiten ligt..pappaleo schreef:Vinden jullie nou ook dat er wat mankeert aan de opnames van 21 van Adèle?
Ik heb altijd het idee dat ze met tampons in haar neus staat te zingen; hoewel, dat is het ook niet helemaal, ze zitten meer in haar keel.
Ik heb het vermoeden dat daar een smal frequentiegebiedje helemaal is weggetrokken.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatj
Nummers wel met veel dynamiek:
Enya - Orinoco Flow
George Michael - Cowboys and Angels (verrassend)
Wat recenter: James Blake - Limit to your love
Enne, heb je ook promotiedames?
Enya - Orinoco Flow
George Michael - Cowboys and Angels (verrassend)
Wat recenter: James Blake - Limit to your love
Enne, heb je ook promotiedames?
Re: De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatj
Ik heb begrepen dat Clara 956 en Berta 347 de promotietour gaan ondersteunen met een koebel symfonieBarry2001 schreef:Enne, heb je ook promotiedames?
Re: De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatj
De producer van Adele is momenteel bezig om een nieuwe opname studio te bouwen in Londen.dre schreef:Ik vind het zeker geen fraaie opname inderdaad....
Hierin komt de grootste Neve mengtafel te staan die in Europa te vinden is (72 kanaals input)
http://www.gearslutz.com/board/9872146-post55.html
Daar kan het dus in ieder geval niet aan liggen...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatj
AatV schreef:4'33" van John M. Cage
Re: De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatj
72! kansen om het te verprutsen dus.ray5150 schreef:De producer van Adele is momenteel bezig om een nieuwe opname studio te bouwen in Londen.dre schreef:Ik vind het zeker geen fraaie opname inderdaad....
Hierin komt de grootste Neve mengtafel te staan die in Europa te vinden is (72 kanaals input)![]()
![]()
http://www.gearslutz.com/board/9872146-post55.html
Daar kan het dus in ieder geval niet aan liggen...
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatj
Wat de twee albums van Adele betreft kan ik dat alleen maar onderschrijven, ik haalde deze met hoge verwachtingen in huis maar de opname kwaliteit valt enigszins tegen, had ik niet verwacht.
Re: De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatj
Als e.e.a. wordt afgemixed en geoptimaliseerd voor 3fm dan ben ik bang dat het niks te maken heeft met de mengtafel...ray5150 schreef:De producer van Adele is momenteel bezig om een nieuwe opname studio te bouwen in Londen.dre schreef:Ik vind het zeker geen fraaie opname inderdaad....
Hierin komt de grootste Neve mengtafel te staan die in Europa te vinden is (72 kanaals input)![]()
![]()
http://www.gearslutz.com/board/9872146-post55.html
Daar kan het dus in ieder geval niet aan liggen...
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatj
Ik heb de indruk dat er met opzet een stukje frequentiegebied is weggefilterd om de stem doorleefd te laten klinken. Een truukje dat het misschien leuk doet op de radio, maar op een beetje kwaliteitssysteem valt dat direct door de mand. Ik denk dat de stem van Adèle die truukjes ook helemaal niet nodig heeft.
Op de CD die ik heb staan ook nog 2 bonustracks, die zijn nog erger. Als dat nummer begint terwijl je net de rest geluisterd heb schrik je je rot.
Op de CD die ik heb staan ook nog 2 bonustracks, die zijn nog erger. Als dat nummer begint terwijl je net de rest geluisterd heb schrik je je rot.
Re: De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatj
Ik heb het vermoeden dat dat stuk ook wel bekend staat als "Silence"...AatV schreef:4'33" van John M. Cage
groet,
Aat
Re: De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatj
Vind de orkestversie eigenlijk mooier, maar toevallig een aardige uitvoering gevonden voor Piano. Het geluid in deze uitvoering laat te wensen over geeft toch een goede indruk van de compositie :ray5150 schreef:Ik heb het vermoeden dat dat stuk ook wel bekend staat als "Silence"...AatV schreef:4'33" van John M. Cage
groet,
Aat
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JTEFKFiXSx4[/youtube]
groet,
Aat
Laatst gewijzigd door AatV op ma 28 apr 2014, 9:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: De Ultrazooom komt naar je toe deze zomer! Verzoekplaatj
Vindt anders de akoestiek er erg mooi op staan! 
