Ben wel erg benieuwd hoor...... zeker hoe ze ten opzicht van de line-array's klinken.
Denk je zelf dat er nog wat getuned moet worden aan het filter Jeroen?
Moderator: Beheerdersteam
jeroen_d schreef:Dat is wel zo, maar het implementeren van een notch geeft dan problemen met een piekje rond 1500Hz. Verder zal ten opzichte van het laag er eerder een dip zijn rond 400Hz dan dat het stuk van 500-1000Hz te hard zal zijn. Mijn 'gut feeling' zegt dat het zo het lekkerste zal klinken.
Verder denk ik dat met wat extra demping het gebied nog wat uitvlakt en dat er dan hooguit een diffractie glooiing net onder 1000Hz overblijft.
Moeten we zeker doenjeroen_d schreef:Ik heb gisteravond de 3,3ohm vervangen door 4,7ohm en dat klinkt beter. Ik heb het gevoel dat ik het zo moet laten en dat het in principe af is. Ik moet maar eens wat gaan afspreken met Amanda.
b_force schreef:jeroen_d schreef:Dat is wel zo, maar het implementeren van een notch geeft dan problemen met een piekje rond 1500Hz. Verder zal ten opzichte van het laag er eerder een dip zijn rond 400Hz dan dat het stuk van 500-1000Hz te hard zal zijn. Mijn 'gut feeling' zegt dat het zo het lekkerste zal klinken.
Verder denk ik dat met wat extra demping het gebied nog wat uitvlakt en dat er dan hooguit een diffractie glooiing net onder 1000Hz overblijft.