Wowly schreef:Nog meer foto's!!!!!!![]()
Het lijkt me dat daar een erg goede akoestiek was niet??? Mooi tapijtje en dempend plafond, lekker groot enzo: SUPER!!!!
Ja dat vond ik ook goeie ruimte
Moderator: Beheerdersteam
Wowly schreef:Nog meer foto's!!!!!!![]()
Het lijkt me dat daar een erg goede akoestiek was niet??? Mooi tapijtje en dempend plafond, lekker groot enzo: SUPER!!!!
Hoe beter de ruimtes, hoe meer zoiets gaat storen. Op zich waren de ruimtes akoestisch pico bello op die nare resonantie na. Kon jij het nog goed onder de knie krijgen met de DSP, bij de monitoren van Tony vond ik het echt afbreuk doen aan het laag.ds23man schreef:Was zeker een leuke dag!![]()
![]()
Het programma in de grote luisterruimte was op een gegeven moment niet helemaal meer volgens de planning en er zat een rare resonantie rond de 100hz in. Kun je van te voren niet weten.
Ben je langs Groningen gekomen?FR_Aad schreef:Zo met een kleine omweg en een wegafsluiting ook thuis.
Groet!
Aad
RobertD schreef:Ook ik vond het een heel geslaagde dag. Bedankt voor de positieve reacties en de grote opkomst. Michael en ik hebben het er al over gehad om dit volgend jaar weer te doen, dan zullen we iets beter met Wowly en Barry afstemmen dat de ZBA dagen niet te dicht op elkaar zitten.
O N Z I N ! ! !RobertD schreef:Voor Michael bedankt voor het regelen van de zalen en het opstellen en bijwerken van het programma. De meeste eer komt Mikekiwi toe hoor.
Oeps, die is van mij. Stuur je een PB.mikekiwi schreef:Bericht van de afdeling Lost & Found:
Deze afstandsbediening is gisteren aangetroffen in ruimte 7 (de streaming hoek met de Orfeo's), wie is de eigenaar hiervan? Graag melden bij mij, dan zal ik zorgen dat hij weer bij de rechtmatige eigenaar terugkomt: