Heeft hij ook een draadloze verbinding?Dan schreef:Op de MS6 zit een volumeregeling. Is ook gelijk een voorversterker met gebalanceerd uit. Zit een Wolfson dac in in als ik me niet vergis. Er zitten ook digitale ingangen op. Je kan er een stickie op aansluiten of een harde schijf. Netwerkspeler alsmede via USB direct aan de computer hangen. Het is wel een handig dingetje.
Bij de Vortexbox server die ik meeneem kan ik ook de Sonos server inschakelen.(DS23man)
Ik heb ook mijn AF-DAC (DSD comp.)bij mij, en kan dus ook als VV dienen, met een meer dan prima volumeregeling.
en dan ook zo'n 60 DSD SACD files, met dan ook van verschillende ook in de 16/44.1 flac versie.
En voor Walt er staan ook Marcus Miller opnames op, en voor Ray, Stairway to Heaven.
