Misschien is het ten overvloede omdat dit pakket misschien allang bekend is bij jullie, indien dit niet zo is dan wil ik deze jullie niet onthouden.
Musicbee is gratis en vrij van advertenties en vervelende toolbars en dergelijke, het is een degelijke muziek speler die ook via de android tablet te besturen is.
Hij kan de muziek bitperfect doorgeven naar je usb dac of andere directe uitgangen via ASIO of Wasapi.
Musicbee voor Windows:
http://getmusicbee.com/
Musicbee, gratis handig en ASIO/Wasapi
Moderator: Beheerdersteam
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Re: Musicbee, gratis handig en ASIO/Wasapi
en ten opzichte van foobar2000?
beter? mooier? handiger?
foobar werkt prima voor mij maar ben altijd benieuwd naar beter.
beter? mooier? handiger?
foobar werkt prima voor mij maar ben altijd benieuwd naar beter.
De GUI heeft veel weg van JRiver, maar dat is weer niet gratisOlaf Markus schreef:Misschien is het ten overvloede omdat dit pakket misschien allang bekend is bij jullie, indien dit niet zo is dan wil ik deze jullie niet onthouden.
Musicbee is gratis en vrij van advertenties en vervelende toolbars en dergelijke, het is een degelijke muziek speler die ook via de android tablet te besturen is.
Hij kan de muziek bitperfect doorgeven naar je usb dac of andere directe uitgangen via ASIO of Wasapi.
Musicbee voor Windows:
http://getmusicbee.com/
Jammer dat het alleen voor windows is, en niet voor bijvoorbeeld Linux.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Ik gebruik zelf de betaalde versie van Jriver, maar deze musicbee heb ik er nu naast.
Ik heb verder geen ervaring met foobar, ik heb deze van jaren terug een keer geïnstalleerd maar het leek mij toen een beetje saaie witte app, maar misschien is dat tegenwoordig anders, dat zou kunnen.
Dit in elk geval een leuk ding zo terwijl het gratis is.
Ik heb verder geen ervaring met foobar, ik heb deze van jaren terug een keer geïnstalleerd maar het leek mij toen een beetje saaie witte app, maar misschien is dat tegenwoordig anders, dat zou kunnen.
Dit in elk geval een leuk ding zo terwijl het gratis is.
Goede tip ik heb het nu ff op de pc gezet en het werkt prima.
met foobar gebruik ik
- een rew-correctiecurvefilter
- en een prachtig instelbare VST equaliser, EasyQ
kan dat ook met musicbee?
- een rew-correctiecurvefilter
- en een prachtig instelbare VST equaliser, EasyQ
kan dat ook met musicbee?
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
ik ga er van uit dat dat niet kan, ik speel uitsluitend mijn muziek bit perfect af met Jriver en Musicbee en dat gaat met beide prima.
De dingen die je noemt daar weet ik niet eens van wat het is, waarom installeer je het niet gewoon even en probeer je het een en ander uit, als het niet je ding is dan is het zo weer gedeinstaleerd.
De dingen die je noemt daar weet ik niet eens van wat het is, waarom installeer je het niet gewoon even en probeer je het een en ander uit, als het niet je ding is dan is het zo weer gedeinstaleerd.