Links
Moderator: Beheerdersteam
Re: Links
Wat ik vandaag merk: de gewoonlijke http://forum.zelfbouwaudio.nl/ die tevoorschijn komt van zodra ik "fo" in de navigatiebalk van mijn browser tik, verwijst blijkbaar niet meer door naar het forum, maar gewoon naar het portaal. Als ik daar klik op Forum merk ik dat mijn browser het commando krijgt om http://forum.zelfbouwaudio.nl/forum/ te bezoeken, wat wel succesvol naar het forum verwijst.
Het lijkt er dus op dat de prefix "forum." sinds vandaag niet meer verwijst naar de "/forum", maar gewoon naar de indexpagina, alsof je er "www." zou getypt hebben.
Wellicht is dit gerelateerd aan de problemen met de link in de melding-mails en onderschriften?
Isabelle
Het lijkt er dus op dat de prefix "forum." sinds vandaag niet meer verwijst naar de "/forum", maar gewoon naar de indexpagina, alsof je er "www." zou getypt hebben.
Wellicht is dit gerelateerd aan de problemen met de link in de melding-mails en onderschriften?
Isabelle
Re: Links
Er is duidelijk wat aan de hand en ook ik als moderator ben niet geinformeerd over deze acties!!!
Bovendien merkte ik dat ook mijn supersnelle verbinding naar het forum toch grote last van traagheid had de laatste dagen. Dit terwijl WinMTR geen enkel probleem aanduidde dat deze traagheid kon verklaren.
Bovendien merkte ik dat ook mijn supersnelle verbinding naar het forum toch grote last van traagheid had de laatste dagen. Dit terwijl WinMTR geen enkel probleem aanduidde dat deze traagheid kon verklaren.
Re: Links
Ik heb mijn eigen links die ik had staan kunnen aanpassen.
Bij de oudere i.p.v. www. nu forum.
En bij wat nieuwere /forum achter de http://forum.zelfbouwaudio.nl
Bij de oudere i.p.v. www. nu forum.
En bij wat nieuwere /forum achter de http://forum.zelfbouwaudio.nl
Re: Links
Klopt, doorverwijzingen in topics naar andere topics werken i.d.d. niet meer. Daar zit je nou met je goeie gedragpappaleo schreef:Toch zit er in de nieuwe URL's nu de toevoeging /forum/. Oude links zullen dus niet meer werken. Een onderschrift zoals bijvoorbeeld dat van Ray en mijzelf is nog wel aan te passen, maar al de links in postings
Re: Links
Dat is meteen wel weer heel erg negatief DS23.
Het is nou eenmaal een ZELFBOUW forum
Laten we eerst eens wachten tot HJ met een reactie komt, Misschien is de server wel aan het overlijden of is het forum gehakt of het FS half gecrashed of is er een upgrade van XP naar W8.1 gedaan, wie zal het zeggen......
HenkJaaaannnn!!!!!!

Het is nou eenmaal een ZELFBOUW forum
Laten we eerst eens wachten tot HJ met een reactie komt, Misschien is de server wel aan het overlijden of is het forum gehakt of het FS half gecrashed of is er een upgrade van XP naar W8.1 gedaan, wie zal het zeggen......
HenkJaaaannnn!!!!!!
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Links
Die was niet thuis. Maar geen paniek mannen. Als het goed is werkt iedere link weer zoals het hoort.
Dit was inderdaad het geval als je zelfbouwaudio.nl intikte. Ik weet niet hoe lang dat al zo was, misschien wel sinds de laatste server-upgrade, maar dit is nu verholpen.JBHC schreef:Soms krijg ik de standaard apache text: It Works!
