Randstad luisterdag Zaterdag 19 april 2014 in Alphen ad Rijn
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Aha, dan kom ik ook 
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Ik ga ook proberen te komen, samen met forumleden Tor-amp en Boymenist. Mogelijk dat ReneJ ook mee komt. Dat is gelijk de auto vol!
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Ik wil Hans zijn lichtshow wel zien.hannesie schreef:Ik kan best wel eens even wat meer over de huidige stand van zaken kunnen vertellen.
Een korte presentatie is zeker wel mogelijk, misschien met een beamertje o.i.d.?
Misschien dat ik tegen die tijd mijn Fonkens met CSS EL70 af heb???
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Jeroen_d stelde voor om een luistertest met condensatoren te doen:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 5#p1676675
ik wil me daar als ras-objectivist best eens laten overtuigen hoor
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 5#p1676675
ik wil me daar als ras-objectivist best eens laten overtuigen hoor
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Ben erg benieuwd wat jullie gaan tegenkomen. Bij de test in Hengelo (daar ging het om koppelcondensatoren in de eindversterker) vond ik het verschil erg minimaal. Zeker als je het verschil in prijs ziet..
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Heb mijn "kubus"* versterker, destijds wel meegenomen naar Beetsterzwaag en Enschede maar nog niet in het westen vertoond.
Als ik de kubus aan kan sluiten op een paar luidsprekers met een behoorlijk rendement zou dat misschien niet eens zo onaardig zijn.
groet,
Aat
* ELL80 PP Penthode eindversterker met feedback, uitgangsvermogen ruim 2 x 7 Watt
Als ik de kubus aan kan sluiten op een paar luidsprekers met een behoorlijk rendement zou dat misschien niet eens zo onaardig zijn.
groet,
Aat
* ELL80 PP Penthode eindversterker met feedback, uitgangsvermogen ruim 2 x 7 Watt
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
We willen ook een tutorial/workshop Akoestiek doen, en hebben hiervoor Ben Kok bereid gevonden.
Zie verder http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=19991
Zie verder http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=19991
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Nice
. Wordt een dag om niet te missen zo!
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Ik heb 'm op de apparatuurlijst gezet Aat. De TQWT's die Sander en ik meebrengen zijn gevoelig genoeg denk ik en het is ook leuk om de speakers van Walt er eens op aan te sluiten.AatV schreef:Heb mijn "kubus"* versterker, destijds wel meegenomen naar Beetsterzwaag en Enschede maar nog niet in het westen vertoond.
Als ik de kubus aan kan sluiten op een paar luidsprekers met een behoorlijk rendement zou dat misschien niet eens zo onaardig zijn.
groet,
Aat
* ELL80 PP Penthode eindversterker met feedback, uitgangsvermogen ruim 2 x 7 Watt
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
RobertD schreef:Ik heb 'm op de apparatuurlijst gezet Aat. De TQWT's die Sander en ik meebrengen zijn gevoelig genoeg denk ik en het is ook leuk om de speakers van Walt er eens op aan te sluiten.AatV schreef:Heb mijn "kubus"* versterker, destijds wel meegenomen naar Beetsterzwaag en Enschede maar nog niet in het westen vertoond.
Als ik de kubus aan kan sluiten op een paar luidsprekers met een behoorlijk rendement zou dat misschien niet eens zo onaardig zijn.
groet,
Aat
* ELL80 PP Penthode eindversterker met feedback, uitgangsvermogen ruim 2 x 7 Watt
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Waar is het trouwens in Alphen ad Rijn?
Is het het Wijkcentrum aan De Oude Wereld 57 ?
Is het het Wijkcentrum aan De Oude Wereld 57 ?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Ultrazooom 2014!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
en nu wel een week van te voren uit de buurt van snottereden en/of andere zieken blijven hèds23man schreef:Ultrazooom 2014!
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Kom je nu naar Alphen of is dit "de allerindividueelste expressie van de allerindividueelste emotie" opwellend vanuit een getormenteerde ziel?ds23man schreef:Ultrazooom 2014!
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Ik kom!AatV schreef:Kom je nu naar Alphen of is dit "de allerindividueelste expressie van de allerindividueelste emotie" opwellend vanuit een getormenteerde ziel?ds23man schreef:Ultrazooom 2014!![]()
groet,
Aat
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Eerst zien dan gelovends23man schreef:Ik kom!AatV schreef:Kom je nu naar Alphen of is dit "de allerindividueelste expressie van de allerindividueelste emotie" opwellend vanuit een getormenteerde ziel?ds23man schreef:Ultrazooom 2014!![]()
groet,
Aat
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Heeft er iemand eventueel een stevige aktieve subwoofer die we kunnen gebruiken samen met mijn Fane/Beyma 2-weggen? Die kunnen wel enige laagondersteuning gebruiken.
Misschien zijn de 15"JBL laagkasten van ds23man ook hiervoor bruikbaar...
Groetjes Walter
Misschien zijn de 15"JBL laagkasten van ds23man ook hiervoor bruikbaar...
Groetjes Walter
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Ik verwacht dan ook wel minimaal een introductie met groene lasers en een donderende Hollywood stem !ds23man schreef:Ultrazooom 2014!
Walter heeft visioenen van een Jamaican Soundssystem...Walt schreef:Heeft er iemand eventueel een stevige aktieve subwoofer die we kunnen gebruiken samen met mijn Fane/Beyma 2-weggen? Die kunnen wel enige laagondersteuning gebruiken.
Misschien zijn de 15"JBL laagkasten van ds23man ook hiervoor bruikbaar...
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Niks mis mee! Ik was eens bij een reggaefeest in de buitenlucht, in de nacht in een havengebied. Klonk goed. Ik werd er wat flatulent van, al die trillingen van binnen. Beetje onpraktisch voor thuis.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Doet me denken aan, lang geleden op LowLands, stonden wat bij een tentje te eten toen Black Uhuru in de tent ernaast optrad. Dacht dat het van de Roti kwam, maar begon ook van binnen te rammelenIvo schreef:Niks mis mee! Ik was eens bij een reggaefeest in de buitenlucht, in de nacht in een havengebied. Klonk goed. Ik werd er wat flatulent van, al die trillingen van binnen. Beetje onpraktisch voor thuis.
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Hallo Ivo, was dat toevallig op de NDSM werf in Amsterdam met King Shiloh? Ik ben toendertijd nog bezig geweest voor hun met het maken van dedicated laag/mid kasten voor op hun 18" scoops. De prototypes hadden per kast 2x15" B&C neo units, het kastontwerp was een gestrekte bandpass hoorn.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Dat hoort zo bij reggae.... Wij namen daarom altijd extra laag mee bij een reggaebandBarry2001 schreef:Doet me denken aan, lang geleden op LowLands, stonden wat bij een tentje te eten toen Black Uhuru in de tent ernaast optrad. Dacht dat het van de Roti kwam, maar begon ook van binnen te rammelenIvo schreef:Niks mis mee! Ik was eens bij een reggaefeest in de buitenlucht, in de nacht in een havengebied. Klonk goed. Ik werd er wat flatulent van, al die trillingen van binnen. Beetje onpraktisch voor thuis.stokdove geluidsman oid.
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Ik mag aannemen in de vorm van 18" glijbanen/scoops.?
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Randstad luisterdag Zaterdag 19 april in Alphen a.d. Rij
Ik kan me nog eens een feestje van van ID&T tijdens de jaarmarkt in Alphen aan den Rijn herinneren. Volgens mij had de organisatie er niet bij gezegd dat ze op een afgesloten om muurd expeditie plein zouden staan. Kwamen ze daar aan met een muur van W-bins en glijbanen... Iedereen werd bijna van het plein af geblazen
, echt niet normaal, dat voelde je niet alleen in je buik maar je hele lichaam. Was meer bedoeld om een open terrein van zeg, 10x de oppervlakte te vullen, en dan nog denk ik dat iedereen het in ze buik zou voelen...
Was ook maar 1 jaar, het jaar er na stond er krap aan 1/4 van wat er het eerste jaar stond .
Was ook maar 1 jaar, het jaar er na stond er krap aan 1/4 van wat er het eerste jaar stond .
