10e luisterdag Breda inventarisatie
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
10e luisterdag Breda inventarisatie
Hallo Heren (en dames!)
Ik zat afgelopen tijd te prakkizeren hoe, en of ik dit jaar de Luisterdag in Breda ga houden. Mijn doel is altijd geweest om voor de leden een mogelijkheid te bieden de creaties in "het eggie" te beluisteren. In de loop der jaren zijn met enige hulp van dit forum en mezelf ook andere luisterdagen georganiseerd wat echt fantastisch is!! Echt super als ik bedenk wat het forum in al die jaren is geworden! Ik denk dan aan de luisterdag in Beetsterzwaag, Groesbeek, middenlimburg, Enschede en almelo (en misschien vergeet ik er nog wel). Daar is nu ook de luisterdag van 19 april in Alphen aan de Rijn bijgekomen. Deze is zeer kort voor de luisterdag in Breda georganiseerd (scheelt een ruime maand), en ik vraag me af wat de toegevoegde waarde van de dag in Breda (nog) is.
Ik kan me voorstellen dat voor velen het gesleep met speakers en andere zaken naar al die luisterdagen wat veel wordt voor de eigenaren, evenals dat op enkele luisterdagen dezelfde speakers te beluisteren zijn. Het zou zomaar kunnen zijn dat Breda na al die jaren een beetje overbodig is geworden?? Niet dat dat erg is hoor, ik maak graag plaats voor andere enthousiaste initiatieven!
Maargoed, dat zijn mijn overdenkingen. Ik ben graag benieuwd naar jullie input hierin. De dag is altijd georganiseerd geweest voor jullie, en ook altijd aangepast voor jullie. Dus ook deze keer; wat vinden jullie ervan?
- doorgaan?
- dezelfde dag/maand?
- dezelfde opzet?
- nieuwe ideeën?
Laat het me alsjeblieft weten, dan ga ik kijken wat we er mee kunnen doen. Desnoods maken we er gewoon een luistercafe van? Of een bioscoop voor muziekfilms??, een actieve dag met echt bouwen?? of gaan we alleen maar goede muziek luisteren met een select groepje? (zo ben ik begonnen hahaha)
groetjes
Jan
Ik zat afgelopen tijd te prakkizeren hoe, en of ik dit jaar de Luisterdag in Breda ga houden. Mijn doel is altijd geweest om voor de leden een mogelijkheid te bieden de creaties in "het eggie" te beluisteren. In de loop der jaren zijn met enige hulp van dit forum en mezelf ook andere luisterdagen georganiseerd wat echt fantastisch is!! Echt super als ik bedenk wat het forum in al die jaren is geworden! Ik denk dan aan de luisterdag in Beetsterzwaag, Groesbeek, middenlimburg, Enschede en almelo (en misschien vergeet ik er nog wel). Daar is nu ook de luisterdag van 19 april in Alphen aan de Rijn bijgekomen. Deze is zeer kort voor de luisterdag in Breda georganiseerd (scheelt een ruime maand), en ik vraag me af wat de toegevoegde waarde van de dag in Breda (nog) is.
Ik kan me voorstellen dat voor velen het gesleep met speakers en andere zaken naar al die luisterdagen wat veel wordt voor de eigenaren, evenals dat op enkele luisterdagen dezelfde speakers te beluisteren zijn. Het zou zomaar kunnen zijn dat Breda na al die jaren een beetje overbodig is geworden?? Niet dat dat erg is hoor, ik maak graag plaats voor andere enthousiaste initiatieven!
Maargoed, dat zijn mijn overdenkingen. Ik ben graag benieuwd naar jullie input hierin. De dag is altijd georganiseerd geweest voor jullie, en ook altijd aangepast voor jullie. Dus ook deze keer; wat vinden jullie ervan?
- doorgaan?
- dezelfde dag/maand?
- dezelfde opzet?
- nieuwe ideeën?
Laat het me alsjeblieft weten, dan ga ik kijken wat we er mee kunnen doen. Desnoods maken we er gewoon een luistercafe van? Of een bioscoop voor muziekfilms??, een actieve dag met echt bouwen?? of gaan we alleen maar goede muziek luisteren met een select groepje? (zo ben ik begonnen hahaha)
groetjes
Jan
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
In ieder geval doorgaan,maar dan het liefst in de opzet van de eerste paar keer. 
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Ik kan mij goed voorstellen dat in Breda een aantal korte workshops van zeg een uur gehouden worden met thema's als:
-luidspreker meten
-filter simuleren met software
-fineren cq plakfolie
-tekenen met eagle
-solderen voor beginners
-de raspberry pi als muziekspeler
-een Nas benaderen vanuit netwerk en daarbuiten.
-luidspreker meten
-filter simuleren met software
-fineren cq plakfolie
-tekenen met eagle
-solderen voor beginners
-de raspberry pi als muziekspeler
-een Nas benaderen vanuit netwerk en daarbuiten.
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Een terugtrekkende beweging maken, daar trappen we niet in hoor! Zo hebben we geen kans meer om onze Belgische/Vlaamse medeforumers* te ontmoeten. Bovendien verheug ik me elk jaar weer op je welkomstspeech.Wowly schreef:Ik kan me voorstellen dat voor velen het gesleep met speakers en andere zaken naar al die luisterdagen wat veel wordt voor de eigenaren, evenals dat op enkele luisterdagen dezelfde speakers te beluisteren zijn. Het zou zomaar kunnen zijn dat Breda na al die jaren een beetje overbodig is geworden?? Niet dat dat erg is hoor, ik maak graag plaats voor andere enthousiaste initiatieven!
Jan
Mijn gedachten :
Iets meer georganiseerd dan de laatste keren, zodat je weet wanneer iets speelt. Kan je daarmee rekening houden en kunnen de luistersessies weer wat meer luistersessies zijn. Voor de rest niet te veel veranderen, ik vind het sociale element ook een belangrijke plaats innemen.
groet,
Aat
* moet altijd aan drank denken?!
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
als beginnend luidsprekerbouwer zou ik in dit soort lezingen zeer geïnteresseerd zijn.John P schreef:Ik kan mij goed voorstellen dat in Breda een aantal korte workshops van zeg een uur gehouden worden met thema's als:
-luidspreker meten
-filter simuleren met software
-fineren cq plakfolie
-tekenen met eagle
-solderen voor beginners
-de raspberry pi als muziekspeler
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Volgens mij is Breda nog steeds de luisterdag met de meeste bezoekers en belangrijker: de meeste versterkers, speakers, bronnen etc. Tevens de befaamde pizza's (die van vorig jaar waren echt zeer goed) en daarna het doorluisteren voor de 'die-hards'... Breda moet zeker blijven! Qua datum zou het wellicht wel iets verder afkunnen van 19 april om wat meer tijd ertussen te creëren.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Hier sluit ik me zeer bij aan. Ik denk met weemoed terug aan de allereerste luisterdag waarbij we rustig de tijd namen om drie kwartier naar een set te luisteren. Vooral die eerste demo van doppedoos zal ik nooit vergeten. De 'stints' werden afgewisseld door pauzes waarin iedereen los kon gaan met audiofiel geklets, waar wij allemaal zo goed in zijn.dre schreef:In ieder geval doorgaan,maar dan het liefst in de opzet van de eerste paar keer.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Breda vindt ik persoonlijk de mooiste locatie .
Meerdere ruimtes , bar en even lekker buiten zitten , pizza in de namiddag erbij buiten of binnen afhankelijk van het weer .
Is een vertrouwd adres vindt ik ook erg fijn gevoelsmatig .
Datum voor mij ook prima .
Meerdere ruimtes , bar en even lekker buiten zitten , pizza in de namiddag erbij buiten of binnen afhankelijk van het weer .
Is een vertrouwd adres vindt ik ook erg fijn gevoelsmatig .
Datum voor mij ook prima .
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
okay, om niet al te veel op de aangeleverde zaken vooruit te lopen:
- datum wat later of juist behouden?
- Meer in de oude stijl: luisterstints met ruimte ertussen? (vraagt meer organisatie?)
- pizza's behouden
- Workshops zijn gewenst (wie gaat ze geven?)
Ik vond zelf de eerste dagen ook het leukst, vooral omdat er echt geluisterd werd. Later is dat meer losgelaten.
Ook wil ik eigenlijk weer met een inschrijflijst gaan werken, zodat ik weet wie er komt.
Zo'n luisterstint: een goede set met goede muziek geprogrammeerd...mmmmmm
PS: het is niet dat ik er mee wil stoppen, maar meer dat ik wat reflectie had en zocht. Soms is het goed om dingen te beoordelen en niet blind door te gaan
- datum wat later of juist behouden?
- Meer in de oude stijl: luisterstints met ruimte ertussen? (vraagt meer organisatie?)
- pizza's behouden
- Workshops zijn gewenst (wie gaat ze geven?)
Ik vond zelf de eerste dagen ook het leukst, vooral omdat er echt geluisterd werd. Later is dat meer losgelaten.
Ook wil ik eigenlijk weer met een inschrijflijst gaan werken, zodat ik weet wie er komt.
Zo'n luisterstint: een goede set met goede muziek geprogrammeerd...mmmmmm
PS: het is niet dat ik er mee wil stoppen, maar meer dat ik wat reflectie had en zocht. Soms is het goed om dingen te beoordelen en niet blind door te gaan
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Alles laten zoals het is , wat beter bij houden wie er komt zou je kunnen doen .Wowly schreef:- Meer in de oude stijl: luisterstints met ruimte ertussen? (vraagt meer organisatie?)
Huidige datum is voor mij een zeer goede datum om te gaan .
Ik neem aan dat je je voorstel ''oude stijl'' in een zaal kan toepassen , of 2 zalen .
Ik heb nooit problemen ervaren met hoe het nu gaat maar in een enkele zaal een verandering kan geen kwaad lijkt me .
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Kan het niet een dag na Alphen? Kan ik tussendoor een hotelletje pakken! 
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Ik hoop tegen die tijd mijn setje speakers + DSP + versterker luisterklaar te hebben. Alphen aan de Rijn ga ik denk ik net niet halen.
De maand juni ben ik trouwens in Italië met verkaansie
De maand juni ben ik trouwens in Italië met verkaansie
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Hoe zag dat er dan uit ?dre schreef:In ieder geval doorgaan,maar dan het liefst in de opzet van de eerste paar keer.
+1AatV schreef:Iets meer georganiseerd dan de laatste keren, zodat je weet wanneer iets speelt. Kan je daarmee rekening houden en kunnen de luistersessies weer wat meer luistersessies zijn. Voor de rest niet te veel veranderen, ik vind het sociale element ook een belangrijke plaats innemen.
+1Walt schreef:Volgens mij is Breda nog steeds de luisterdag met de meeste bezoekers en belangrijker: de meeste versterkers, speakers, bronnen etc. Tevens de befaamde pizza's (die van vorig jaar waren echt zeer goed) en daarna het doorluisteren voor de 'die-hards'... Breda moet zeker blijven! Qua datum zou het wellicht wel iets verder afkunnen van 19 april om wat meer tijd ertussen te creëren.
Paar puntjes voor Jan :
-De dag in Breda is in mijn beleving de grootste, met de meeste mensen.
En dus ook de meeste spullen. alleen al daarom moet het blijven.
-Vergeet ook het regionale aspect niet, mensen uit Vlaanderen, Brabant, enz. hebben niet allemaal tijd/zin om naar Friesland en vice versa te gaan. (Gerhard daargelaten...
-Ook heeft niet iedereen tijd en of de mogelijkheid om op een bepaalde dag in de buurt te gaan, zo is er ook nog een herkansing mogelijk zonder dat je een jaar hoeft te wachten.
- Ik kan me goed voorstellen dat sommigen mensen het te rommelig vinden. persoonlijk is voor mij het sociale aspect van zo'n dag ook heel belangrijk. ik zou me goed kunnen voorstellen als er een of twee ruimte komen waar een strak (luister) programma's geldt, en als er een paar "vrije" ruimtes zijn, waar leden hun eigen invulling aan geven qua opstelling.
Kortom, vooral doorgaan, Jan !
Ik kijk er nu al naar uit.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
+1 een jaar zonder Breda kan gewoon nietdre schreef:In ieder geval doorgaan...
wat betreft de tijd: mss begin juni? of met midzomer?
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Hallo Jan,
Ondanks dat ik het gepresteerd heb om 2 Breda dagen en 2 regionale dagen te missen en dus geen ervaring heb hoe het er aan toe gaat zie ik wel het nut van de landelijke dag. Het blijft toch een beetje de moeder van alle bijeenkomsten. Eerder reacties van forumleden bevatten al genoeg redenen om de Breda dag in stand te houden. Het voorstel om "zowel-als" (dus zowel een schema/programma als ruimte voor anarchie) lijkt mij de moeite waard om verder te onderzoeken. De landelijke dag op een ander tijdstip in het jaar zal niks uitmaken. Wellicht is het goed als de organisatoren van de regionale meetings het zo plannen dat er genoeg afstand tot de landelijke dag blijft. Wellicht een half jaarlijks ritme: Voorjaar Breda, Najaar regionaal. Met een landelijke dag en genoeg publiek is het mogelijk ook interessant om dan een 'gast sprekers' te vragen, ik noem maar wat namen: Menno van Veen, Jan Didden, Jos v. Eindhoven, Bruno Putseys, Dick van de Merwe, etc etc of iemand uit eigen aanwas zoals op de laatste landelijke dag (of ben ik abuis?) dat kan ook weer een extra motivatie kan zijn om de landelijke dag te (blijven) bezoeken en in stand te houden.
Groet,
Huib
Ondanks dat ik het gepresteerd heb om 2 Breda dagen en 2 regionale dagen te missen en dus geen ervaring heb hoe het er aan toe gaat zie ik wel het nut van de landelijke dag. Het blijft toch een beetje de moeder van alle bijeenkomsten. Eerder reacties van forumleden bevatten al genoeg redenen om de Breda dag in stand te houden. Het voorstel om "zowel-als" (dus zowel een schema/programma als ruimte voor anarchie) lijkt mij de moeite waard om verder te onderzoeken. De landelijke dag op een ander tijdstip in het jaar zal niks uitmaken. Wellicht is het goed als de organisatoren van de regionale meetings het zo plannen dat er genoeg afstand tot de landelijke dag blijft. Wellicht een half jaarlijks ritme: Voorjaar Breda, Najaar regionaal. Met een landelijke dag en genoeg publiek is het mogelijk ook interessant om dan een 'gast sprekers' te vragen, ik noem maar wat namen: Menno van Veen, Jan Didden, Jos v. Eindhoven, Bruno Putseys, Dick van de Merwe, etc etc of iemand uit eigen aanwas zoals op de laatste landelijke dag (of ben ik abuis?) dat kan ook weer een extra motivatie kan zijn om de landelijke dag te (blijven) bezoeken en in stand te houden.
Groet,
Huib
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
hmmm een aansprekende spreker (zeg ik dat goed?) Is er iemand die een mooie connectie heeft? Ik kan daar wel ruimte voor maken als jullie dat graag willen.
En inderdaad; een of twee ruimte's waarin echt geluisterd wordt naar muziek op gezette tijden is wel een optie. Dat vraagt wat meer organisatie en een inschrijflijst waarop vantevoren kan worden ingeschreven voor luisterstints.
Het voordeel van vantevoren opgeven is natuurlijk dat ik beter weet hoe druk het gaat worden natuurlijk. Nadeel is weer een boel bijhouden. Is er iemand die een goede online intekenlijst kent? Dat je je naam erbij kunt zetten als je wil komen, en waar ik een maximum aan bezoekers kan opgeven?
Zijn er nog verzoeken voor bepaa;de sets zodat ik die personen kan benaderen?
De pizza's staan vast, die waren afgelopen jaar echt heel erg goed (van een echte pizzeria, geen domino's meer hahaha).
Alleen nog de datum weten. Normaliter is het het 3e weekend van mei. De beheerster houd daar vaak al rekening mee. Als ik haar eens opbel en vraag welke zaterdagen nog vrij zijn op en na die 3e zaterdag van mei?
En inderdaad; een of twee ruimte's waarin echt geluisterd wordt naar muziek op gezette tijden is wel een optie. Dat vraagt wat meer organisatie en een inschrijflijst waarop vantevoren kan worden ingeschreven voor luisterstints.
Het voordeel van vantevoren opgeven is natuurlijk dat ik beter weet hoe druk het gaat worden natuurlijk. Nadeel is weer een boel bijhouden. Is er iemand die een goede online intekenlijst kent? Dat je je naam erbij kunt zetten als je wil komen, en waar ik een maximum aan bezoekers kan opgeven?
Zijn er nog verzoeken voor bepaa;de sets zodat ik die personen kan benaderen?
De pizza's staan vast, die waren afgelopen jaar echt heel erg goed (van een echte pizzeria, geen domino's meer hahaha).
Alleen nog de datum weten. Normaliter is het het 3e weekend van mei. De beheerster houd daar vaak al rekening mee. Als ik haar eens opbel en vraag welke zaterdagen nog vrij zijn op en na die 3e zaterdag van mei?
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Graag de zelfde datum , is net als jaargetijden/kerst paasen een gevoels kwestie dat het dan weer gaat plaats vinden .
Eerlijk gezegt kan ik nu al niet meer wachten tot het zo ver is
Eerlijk gezegt kan ik nu al niet meer wachten tot het zo ver is
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
voor mij graag in mei,
voor het eerst sinds een paar jaar niet op vakantie rond die tijd.
zou er graag weer bij zijn.
hoop rond die tijd een buizen set af te hebben.
voor het eerst sinds een paar jaar niet op vakantie rond die tijd.
zou er graag weer bij zijn.
hoop rond die tijd een buizen set af te hebben.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Breda moet gewoon blijven! De regionale dagen zijn er puur gekomen als extra beleving van het zelfbouwen.
Wij hebben best gediscussieerd over de datum voor de dag in Alphen. Niet te kort na Enschede, niet te kort voor Breda, maar ook rekening houden met vakanties en degenen die carnaval vieren.
De setup van Breda is altijd goed geweest. De eerste keren met de geplande sessies waren ook leuk, maar een wat meer vrijblijvend karakter moet ook kunnen.
Alphen is nu puur een keer om te kijken hoe dat uitpakt, vooralsnog hebben we aardig wat aanmeldingen, pas daarna kunnen we zien of we er een terugkerend fenomeen van kunnen maken.
Breda is het enige echte origineel, en dat moet gewoon elk jaar weer!
Wij hebben best gediscussieerd over de datum voor de dag in Alphen. Niet te kort na Enschede, niet te kort voor Breda, maar ook rekening houden met vakanties en degenen die carnaval vieren.
De setup van Breda is altijd goed geweest. De eerste keren met de geplande sessies waren ook leuk, maar een wat meer vrijblijvend karakter moet ook kunnen.
Alphen is nu puur een keer om te kijken hoe dat uitpakt, vooralsnog hebben we aardig wat aanmeldingen, pas daarna kunnen we zien of we er een terugkerend fenomeen van kunnen maken.
Breda is het enige echte origineel, en dat moet gewoon elk jaar weer!
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Mwah die eer valt toch toe aan Simon-Thijs (blue-line) die de zelfbouwdagen in Zutphen organiseerde vindt ik. Neemt niet weg dat Jan daarna in Breda het stokje verdienstelijk overnam.RobertD schreef:Breda is het enige echte origineel, en dat moet gewoon elk jaar weer!
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Ook al volgen de zelfbouwdagen elkaar nu in een snel tempo op , ik heb niet het idee dat het leid onder bezoekers aantallen .
Mischien 10% max 20% minder en dan denk ik nog dat ik het ruim neem .
Blijft er meer tijd over om verschillende muziek op een speaker te luisteren , en dat zie ik veel liefer dan er korte luister sessies ontstaan wegens gebrek aan tijd door grote aantal deelnemers .
De eventuele mindere opkomst zal ook niet leiden tot te hogen entree kosten .
De luisterdag in groesbeek was kwa tijd om te luisteren nog net voldoende , iets drukker dan zouden enkele projecten zelfs niet aan bod zijn gekomen en kwa luisteraars te vol zijn geweest .
Mischien 10% max 20% minder en dan denk ik nog dat ik het ruim neem .
Blijft er meer tijd over om verschillende muziek op een speaker te luisteren , en dat zie ik veel liefer dan er korte luister sessies ontstaan wegens gebrek aan tijd door grote aantal deelnemers .
De eventuele mindere opkomst zal ook niet leiden tot te hogen entree kosten .
De luisterdag in groesbeek was kwa tijd om te luisteren nog net voldoende , iets drukker dan zouden enkele projecten zelfs niet aan bod zijn gekomen en kwa luisteraars te vol zijn geweest .
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Ik zou het leuk vinden als Breda blijft. Ik zie het als de centrale ZBA-dag, met ZBA-ers uit alle windstreken. Ik ben een keer in Beetsterzwaag geweest, erg gezellig en anders van opzet/sfeer. Dat soort dagen vind ik een leuke aanvulling op Breda. En-en. 
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
dit verwoord eigenlijk ook mijn gedachte.Ivo schreef:Ik zou het leuk vinden als Breda blijft. Ik zie het als de centrale ZBA-dag, met ZBA-ers uit alle windstreken. Ik ben een keer in Beetsterzwaag geweest, erg gezellig en anders van opzet/sfeer. Dat soort dagen vind ik een leuke aanvulling op Breda. En-en.
misschien 1 a 2 ruimtes waarin de "wat grotere sets" staan met een wat strakker luisterschema, de andere ruimtes gewoon loslaten, worden zelf wel ingevuld denk ik.
het idee van een workshop staat mij ook wel aan.
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Dat was destijds de eerste (en mijn eerste) luisterdag. dat is al even geledenPjotr schreef:Mwah die eer valt toch toe aan Simon-Thijs (blue-line) die de zelfbouwdagen in Zutphen organiseerde vindt ik. Neemt niet weg dat Jan daarna in Breda het stokje verdienstelijk overnam.RobertD schreef:Breda is het enige echte origineel, en dat moet gewoon elk jaar weer!
ik weet niet of het kan, maar als er bijvoorbeeld 2 extra mensen straks door de moderatoren beheerder gemaakt kunnen worden van je evenement/topic, dan kunnen we dat toch samen doen?Het voordeel van vantevoren opgeven is natuurlijk dat ik beter weet hoe druk het gaat worden natuurlijk. Nadeel is weer een boel bijhouden. Is er iemand die een goede online intekenlijst kent? Dat je je naam erbij kunt zetten als je wil komen, en waar ik een maximum aan bezoekers kan opgeven?
ik wil best helpen...
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: 10e luisterdag Breda inventarisatie
Als Breda gezien wordt als de grote landelijke ZBA luisterdag, dan zou ik wel een slimme tijdstip uitkiezen. Dus niet in de lente/zomermaanden plannen. Anders wordt de opkomst minder, vrees ik. De maand juni is mij geen optie, dan zijn we namelijk met vakantie. Wellicht september/oktober
Roland
Roland
