Reparatie advies voor een Sony Tuner gevraagd
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Reparatie advies voor een Sony Tuner gevraagd
Beter dus die C vervangen, en dan een van goede kwaliteit nemen.
Re: Reparatie advies voor een Sony Tuner gevraagd
Houden zoray5150 schreef:Vooralsnog doet ie het perfect...
Het Ctje is vaak een ceramisch kokertje,van binnen en buiten van een zilverlaagje voorzien.Bij een gewone C zit er dan een laklaag over.
Deze zit in het spoel-huis,soms in de kunststof onderkant waar ook de pootjes aan zitten (moeilijk vervangen,maar kan wel).Meermaals gezien dat die helemaal niet afgelakt zijn,worden zwart = zilveroxyde en de capaciteit gaat achteruit.
Anne
Re: Reparatie advies voor een Sony Tuner gevraagd
Zou vergulden niet een oplossing kunnen zijn? een laagje 24 karaat erover en klaar is kees.
