Toevallig van dezelfde wikkelmotor als waar de zekering uitlag? zou een hoop verklaren.ds23man schreef:
Ik heb nog nooit een defecte Revox motor meegemaakt, alleen een keer een capstan motor die iets teveel lawaai maakte en dat was te verhelpen.
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Toevallig van dezelfde wikkelmotor als waar de zekering uitlag? zou een hoop verklaren.ds23man schreef:
Mr Tube schreef:Toevallig van dezelfde wikkelmotor als waar de zekering uitlag? zou een hoop verklaren.ds23man schreef:
Ik heb nog nooit een defecte Revox motor meegemaakt, alleen een keer een capstan motor die iets teveel lawaai maakte en dat was te verhelpen.
Ik heb er 1, is aan de beurt als ik met A700 klaar ben!Mr Tube schreef:Revox was zijn tijd ver vooruit toendertijd, nu toch ruim 40 jaar geleden.
Ze hadden toen ook de een van de eerste digitale tuners, toen nog met nixiebuizen en geheel passend bij de A700.
De A720 als Tuner Preamp.
Tis wat een gek er voor geeft, van de A700 zijn er 20.000 gemaakt. De A77 250.000Mr Tube schreef:
das een nette prijs, die prijzen op ebay zijn soms belachelijk.ds23man schreef:Tis wat een gek er voor geeft, van de A700 zijn er 20.000 gemaakt. De A77 250.000Mr Tube schreef:
Ik heb 150 euri voor mijn A700 betaald.
Begint alweer dicht bij de nieuwprijs te komen...Mr Tube schreef:
Ben je al op bedevaart geweest ?ds23man schreef:Mijn collectie:
A76,A78, A77 2 spoor, A77 4 spoor, A77 4 spoor dolby, B77 2 en 4 spoor, B760, B780, B710, B795 en zal nog wel wat vergeten zijn....
En de B780 is de B739 maar dan met eindtrappen, heb ik ook!ray5150 schreef:oh, nee. het zal er wel zo een zijn :
Ook heel erg mooi.
Volgens mij heb je nu voldoende tijd om plaatjes te kijken!ray5150 schreef:Dat heb ik dus wel gedaan...![]()
![]()
Mooi, met al die kleuren kelken en spoelen...
![]()
![]()
Nog vorderingen aan de A700 ?