Ah ok, dat zullen dan de koppelcondensators wel zijn.
Als de ingangsimpedantie van de versterker laag is, valt hier nog wel wat winst (=meer bass) te behalen door de waarde ervan te vergroten.
Dat kan simpelweg door extra mkp's er overheen te solderen.
De 470uFjes zijn hoogstwaarschijnlijk de close-up condensators voor directe stroomvoorziening van de chip.
Een extra buffer in de voedingslijn is dan nog steeds raadzaam (met name bij accu's/batterijen en simpele adapters als voedingsbron).
Maar bij een geschakelde voeding juist weer niet.
Ik heb zelf een aantal tripath versterkertjes in bezit (TA2021B/TA2020/TK2050) en voed ze allemaal via accu's + elcobank.
Voeden via geschakelde voedingen heb ik daarbij ook geprobeerd, maar dat was een en al drama.
Het geluidsbeeld werd er zo plat als een pannekoek van, geen diepte, geen transparantie, geen bass.
Overigens is dat typisch mijn ervaring met geregelde voedingen in het algemeen.
Het hoeft dus niet te betekenen dat het ligt aan het feit dat de voeding geschakeld is.
Kortom, voor de beste geluidskwaliteit vermijd het gebruik van een
geregelde schakelende/lineaire voeding.
Het bovengenoemde is natuurlijk niet echt een mod, maar ik neem dat jouw doel is om het meeste uit dit kleine versterkerboardje te halen

.