ZBA Luisterdag V Breda - Apparatuur

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Effe weer de oproep zoals ik die elk jaar doe.

DEKENS EN ALLERHANDE ANDERE DEMPING MEENEMEN. ER IS NOOIT GENOEG!!!!

DE RUIMTES IN BREDA ZIJN KAAL EN HARD, VEEL SETS ZULLEN DAN IN HET MIDDENGEBIED NIET LEKKER KLINKEN EN GAAN SCHREEUWEN OF EEN SCHERP RANDJE IN HET HOOG LATEN HOREN.

VOORAL DE NEUTRAAL AFGESTEMDE SETS ZULLEN HIER LAST VAN HEBBEN.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Jeroen, heb je nog ruimte voor 2 stukken matras en slaapzak?
Gebruikersavatar
amanda
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 758
Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door amanda »

Knuffels ook goed :wink:
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

b_force schreef:
Jeroen, heb je nog ruimte voor 2 stukken matras en slaapzak?
Geen probleem. We frotten het er wel in.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ha goed hé, ik had hier 2 dagen vantevoren mee willen beginnen. zo van: iedereen moet één slaapzak meenemen oid :P Maar jullie beginnen er zelf mee! Goed zo. Zoveel mogelijk dempingswerk meenemen allemaal !!!


Jan
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Bericht door TubeHead »

slaapfeestje... jeej ! :lol:
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

TubeHead schreef:
slaapfeestje... jeej ! :lol:
:lol: :lol: 8) :lol:
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Bericht door AatV »

@Ray5150,
Heb net een paar nette interlinks in elkaar gesoldeerd en zal deze in ieder geval voor je meenemen (weet niet of het nog nodig is).

Verder neem ik nog een buizenversterkertje mee, met EL84's in ultralineaire schakeling, inclusief de benodigde interlinks en luidspreker snoeren. Weet niet of het nog nut heeft om dit mee te nemen, maar ik zet 'm in ieder geval in de kofferbak.

groeten,
AatV
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Bericht door TubeHead »

@AatV Als jij die Ultralineare versterker wilt mee nemen zou dat super zijn ! Ben benieuwd hoe dat klinkt tegenover een penthode geschakelde.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Bericht door ray5150 »

AatV schreef:
@Ray5150,
Heb net een paar nette interlinks in elkaar gesoldeerd en zal deze in ieder geval voor je meenemen (weet niet of het nog nodig is).
Jazeker!, neem maar mee. bedankt alvast. :D
Gebruikersavatar
amanda
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 758
Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door amanda »

Zaterdag neem ik mee:

- Line Array (tevens te koop)
- 2 x Subwoofer met 15" RCF woofer (de kasten zijn verkocht, de woofers worden er het einde van de dag uitgehaald en zijn gewoon te koop)
- PA versterker ep2500
- Actief scheidingsfilter
- Signaalversterker XLR > Cinch en andersom
- Wat kabeltjes....

Misschien, als ik nog wat energie over heb...., dan neem ik mijn achtergrond doek mee, voor de demping.......
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

is er een versterker met een pre-out om een actieve sub aan te jagen?
of moet ik extra speakersnoeren meenemen?
Gebruikersavatar
JvS
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 1069
Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
Locatie: Utrecht

Bericht door JvS »

Ik wil mijn prologic versterker (Sony TA-VA8ES) wel meenemen. Ik ben er pas wat later in de ochtend, maar ik sjouw hem wel mee.

Dit apparaat heeft evt ook een sub-uitgang. Het is een zeer degelijke versterker die bij mij al 12 jaar naar tevredenheid speelt, maar niet echt een high-end model.
Gebruikersavatar
Martijn H
Berichten: 3210
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam

Bericht door Martijn H »

Dus de mix en match van amanda gaat wel mee? Staat namelijk in de lijst..

Er zijn inderdaad veel te weinig klasse ab versterkers! Neem anders nog wat fabrieksspul mee, want veel luidsprekers werken niet lekker op buizenbakken! Ik zal nog wat luidsprekerkabels meenemen en een verlengsnoer.
Laatst gewijzigd door Martijn H op vr 22 mei 2009, 11:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Bericht door TubeHead »

edit... never mind ;)
Laatst gewijzigd door TubeHead op vr 22 mei 2009, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
harryeng
Berichten: 211
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 16:17
Locatie: Roosendaal

Bericht door harryeng »

Terug van vakantie, en op tijd voor de DIY dag!

De verwachte pakketjes zijn er niet allemaal, dus aan een kant maar een enkele woofer ipv 2. Met de DSP gelukkig geen probleem.

Ik neem de Arista's niet mee. Met mijn nieuwe Accio Music! is de auto al vol. Wel een complete set.

@Asterduc, is het al gelukt met de woofers? Je kan natuurlijk ook op de woofers van mijn Accio's aansluiten. Ze staan dan alleen naast jouw satellieten, dus ben je het Lyndorf voordeel van 6DB in de hoek kwijt.

Groeten, Harry.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Jan, (of andere mods) wellicht is het handig om even te vertellen waar welke ruimte is.
Dat zoekt een stuk sneller voor de mensen die hun apparatuur er neer moeten zetten 8)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

:oops: :oops: :lol: :lol:

Heb me rot lopen zoeken of het er al was, en net een klein stukje over het hoofd gezien :lol:

Maargoed, bij deze :)
Dioot
Ook commercieel actief
Berichten: 28
Lid geworden op: do 20 mar 2008, 11:11

Bericht door Dioot »

Ik neem nog wel een extra Yamaha stereo amp mee. Niks bijzonders, gewoon een degelijke klasse AB versterker. Die kan ingezet worden waar nodig.
Gebruikersavatar
scanspeakman
Berichten: 423
Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 19:43

Bericht door scanspeakman »

scanspeakman schreef:
Wowly schreef:
scanspeakman schreef:
Mogelijk neem ik de nieuwe twisted pear audio buffalo32s DA-converter mee.

Of ik hem meeneem is afhankelijk van het feit of de spullen op tijd binnen zijn (moet op moment van schrijven nog verstuurd worden vanuit de VS) en of ik het ook nog op tijd aan de praat krijg.

Scanspeakman
Dat zou echt enorm gaaf zijn!! Ik ben daar persoonlijk ERG benieuwd naar!

Jan
grrrrr :evil: ........ amerikaanse post loopt te kloten met het pakketje.....

"Your item was misrouted. The error has been corrected and every effort is being made to deliver it as soon as possible. "

is dus zeer onzeker of ik de nieuwe dac mee kan nemen. zou wel erg cool zijn als hij meegenomen kan worden in de dac-shootout. ik ben zelf namelijk ook wel erg benieuwd hoe hij het doet ten opzichte van andere dac's.

Scanspeakman
Ik heb de hoop inmiddels opgegeven dat ik de DAC nog op tijd binnen ga krijgen. Pakketje zou al in NL moeten zijn maar vandaag, ondanks hele dag wachten, helemaal niets binnengekregen. Altijd fijn op zo'n heerlijk zonnige dag...... geen Buffalo32s morgen dus......

Scanspeakman
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Bericht door knuisje »

scanspeakman schreef:
Ik heb de hoop inmiddels opgegeven dat ik de DAC nog op tijd binnen ga krijgen. Pakketje zou al in NL moeten zijn maar vandaag, ondanks hele dag wachten, helemaal niets binnengekregen. Altijd fijn op zo'n heerlijk zonnige dag...... geen Buffalo32s morgen dus......Scanspeakman
Heel jammer!!! :cry: :cry:
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Vinculum »

Ik heb ook een trieste mededeling. Mijn speakers moeten thuisblijven. :(
Ik heb er de hele dag aan gewerkt om op tijd klaar te zijn maar het is me niet gelukt. Vandaag heb ik ze nog verder geschuurd en de extra voorplaat getracht te monteren maar dit is niet goed gegaan. Ik had per ongeluk de klemmen niet goed gezet en nu is het geheel gaan schuiven. Zo te zien krijg ik het wel weer op orde maar niet voor morgen.
Het spijt me zeer. Mijn voorversterker neem ik wel mee. Daar ben ik gister nog mee bezig geweest. Hij heeft nog maar 1 werkende ingang en is alleen getest op correcte functionaliteit maar hij is werkend!

Mijn excuses en tot morgen!
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Bericht door mischa72 »

amanda schreef:
Zaterdag neem ik mee:

- Line Array (tevens te koop)
- 2 x Subwoofer met 15" RCF woofer (de kasten zijn verkocht, de woofers worden er het einde van de dag uitgehaald en zijn gewoon te koop)
- PA versterker ep2500
- Actief scheidingsfilter
- Signaalversterker XLR > Cinch en andersom
- Wat kabeltjes....

Misschien, als ik nog wat energie over heb...., dan neem ik mijn achtergrond doek mee, voor de demping.......
Gelukkig, de knuffels gaan niet mee. Ik was al bang dat we er niet meer bij konden.

Tot morgen.

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Bericht door ray5150 »

Vinculum schreef:
Ik heb ook een trieste mededeling. Mijn speakers moeten thuisblijven. :(
kom nou! je hebt de hele nacht nog! :shock: :wink:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”