ZBA Luisterdag V Breda - Apparatuur
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Effe weer de oproep zoals ik die elk jaar doe.
DEKENS EN ALLERHANDE ANDERE DEMPING MEENEMEN. ER IS NOOIT GENOEG!!!!
DE RUIMTES IN BREDA ZIJN KAAL EN HARD, VEEL SETS ZULLEN DAN IN HET MIDDENGEBIED NIET LEKKER KLINKEN EN GAAN SCHREEUWEN OF EEN SCHERP RANDJE IN HET HOOG LATEN HOREN.
VOORAL DE NEUTRAAL AFGESTEMDE SETS ZULLEN HIER LAST VAN HEBBEN.
DEKENS EN ALLERHANDE ANDERE DEMPING MEENEMEN. ER IS NOOIT GENOEG!!!!
DE RUIMTES IN BREDA ZIJN KAAL EN HARD, VEEL SETS ZULLEN DAN IN HET MIDDENGEBIED NIET LEKKER KLINKEN EN GAAN SCHREEUWEN OF EEN SCHERP RANDJE IN HET HOOG LATEN HOREN.
VOORAL DE NEUTRAAL AFGESTEMDE SETS ZULLEN HIER LAST VAN HEBBEN.
@Ray5150,
Heb net een paar nette interlinks in elkaar gesoldeerd en zal deze in ieder geval voor je meenemen (weet niet of het nog nodig is).
Verder neem ik nog een buizenversterkertje mee, met EL84's in ultralineaire schakeling, inclusief de benodigde interlinks en luidspreker snoeren. Weet niet of het nog nut heeft om dit mee te nemen, maar ik zet 'm in ieder geval in de kofferbak.
groeten,
AatV
Heb net een paar nette interlinks in elkaar gesoldeerd en zal deze in ieder geval voor je meenemen (weet niet of het nog nodig is).
Verder neem ik nog een buizenversterkertje mee, met EL84's in ultralineaire schakeling, inclusief de benodigde interlinks en luidspreker snoeren. Weet niet of het nog nut heeft om dit mee te nemen, maar ik zet 'm in ieder geval in de kofferbak.
groeten,
AatV
- amanda
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 758
- Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Zaterdag neem ik mee:
- Line Array (tevens te koop)
- 2 x Subwoofer met 15" RCF woofer (de kasten zijn verkocht, de woofers worden er het einde van de dag uitgehaald en zijn gewoon te koop)
- PA versterker ep2500
- Actief scheidingsfilter
- Signaalversterker XLR > Cinch en andersom
- Wat kabeltjes....
Misschien, als ik nog wat energie over heb...., dan neem ik mijn achtergrond doek mee, voor de demping.......
- Line Array (tevens te koop)
- 2 x Subwoofer met 15" RCF woofer (de kasten zijn verkocht, de woofers worden er het einde van de dag uitgehaald en zijn gewoon te koop)
- PA versterker ep2500
- Actief scheidingsfilter
- Signaalversterker XLR > Cinch en andersom
- Wat kabeltjes....
Misschien, als ik nog wat energie over heb...., dan neem ik mijn achtergrond doek mee, voor de demping.......
Dus de mix en match van amanda gaat wel mee? Staat namelijk in de lijst..
Er zijn inderdaad veel te weinig klasse ab versterkers! Neem anders nog wat fabrieksspul mee, want veel luidsprekers werken niet lekker op buizenbakken! Ik zal nog wat luidsprekerkabels meenemen en een verlengsnoer.
Er zijn inderdaad veel te weinig klasse ab versterkers! Neem anders nog wat fabrieksspul mee, want veel luidsprekers werken niet lekker op buizenbakken! Ik zal nog wat luidsprekerkabels meenemen en een verlengsnoer.
Laatst gewijzigd door Martijn H op vr 22 mei 2009, 11:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Terug van vakantie, en op tijd voor de DIY dag!
De verwachte pakketjes zijn er niet allemaal, dus aan een kant maar een enkele woofer ipv 2. Met de DSP gelukkig geen probleem.
Ik neem de Arista's niet mee. Met mijn nieuwe Accio Music! is de auto al vol. Wel een complete set.
@Asterduc, is het al gelukt met de woofers? Je kan natuurlijk ook op de woofers van mijn Accio's aansluiten. Ze staan dan alleen naast jouw satellieten, dus ben je het Lyndorf voordeel van 6DB in de hoek kwijt.
Groeten, Harry.
De verwachte pakketjes zijn er niet allemaal, dus aan een kant maar een enkele woofer ipv 2. Met de DSP gelukkig geen probleem.
Ik neem de Arista's niet mee. Met mijn nieuwe Accio Music! is de auto al vol. Wel een complete set.
@Asterduc, is het al gelukt met de woofers? Je kan natuurlijk ook op de woofers van mijn Accio's aansluiten. Ze staan dan alleen naast jouw satellieten, dus ben je het Lyndorf voordeel van 6DB in de hoek kwijt.
Groeten, Harry.
- scanspeakman
- Berichten: 423
- Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 19:43
Ik heb de hoop inmiddels opgegeven dat ik de DAC nog op tijd binnen ga krijgen. Pakketje zou al in NL moeten zijn maar vandaag, ondanks hele dag wachten, helemaal niets binnengekregen. Altijd fijn op zo'n heerlijk zonnige dag...... geen Buffalo32s morgen dus......scanspeakman schreef:grrrrrWowly schreef:Dat zou echt enorm gaaf zijn!! Ik ben daar persoonlijk ERG benieuwd naar!scanspeakman schreef:Mogelijk neem ik de nieuwe twisted pear audio buffalo32s DA-converter mee.
Of ik hem meeneem is afhankelijk van het feit of de spullen op tijd binnen zijn (moet op moment van schrijven nog verstuurd worden vanuit de VS) en of ik het ook nog op tijd aan de praat krijg.
Scanspeakman
Jan........ amerikaanse post loopt te kloten met het pakketje.....
"Your item was misrouted. The error has been corrected and every effort is being made to deliver it as soon as possible. "
is dus zeer onzeker of ik de nieuwe dac mee kan nemen. zou wel erg cool zijn als hij meegenomen kan worden in de dac-shootout. ik ben zelf namelijk ook wel erg benieuwd hoe hij het doet ten opzichte van andere dac's.
Scanspeakman
Scanspeakman
Heel jammer!!!scanspeakman schreef:Ik heb de hoop inmiddels opgegeven dat ik de DAC nog op tijd binnen ga krijgen. Pakketje zou al in NL moeten zijn maar vandaag, ondanks hele dag wachten, helemaal niets binnengekregen. Altijd fijn op zo'n heerlijk zonnige dag...... geen Buffalo32s morgen dus......Scanspeakman
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Ik heb ook een trieste mededeling. Mijn speakers moeten thuisblijven. 
Ik heb er de hele dag aan gewerkt om op tijd klaar te zijn maar het is me niet gelukt. Vandaag heb ik ze nog verder geschuurd en de extra voorplaat getracht te monteren maar dit is niet goed gegaan. Ik had per ongeluk de klemmen niet goed gezet en nu is het geheel gaan schuiven. Zo te zien krijg ik het wel weer op orde maar niet voor morgen.
Het spijt me zeer. Mijn voorversterker neem ik wel mee. Daar ben ik gister nog mee bezig geweest. Hij heeft nog maar 1 werkende ingang en is alleen getest op correcte functionaliteit maar hij is werkend!
Mijn excuses en tot morgen!
Ik heb er de hele dag aan gewerkt om op tijd klaar te zijn maar het is me niet gelukt. Vandaag heb ik ze nog verder geschuurd en de extra voorplaat getracht te monteren maar dit is niet goed gegaan. Ik had per ongeluk de klemmen niet goed gezet en nu is het geheel gaan schuiven. Zo te zien krijg ik het wel weer op orde maar niet voor morgen.
Het spijt me zeer. Mijn voorversterker neem ik wel mee. Daar ben ik gister nog mee bezig geweest. Hij heeft nog maar 1 werkende ingang en is alleen getest op correcte functionaliteit maar hij is werkend!
Mijn excuses en tot morgen!
Gelukkig, de knuffels gaan niet mee. Ik was al bang dat we er niet meer bij konden.amanda schreef:Zaterdag neem ik mee:
- Line Array (tevens te koop)
- 2 x Subwoofer met 15" RCF woofer (de kasten zijn verkocht, de woofers worden er het einde van de dag uitgehaald en zijn gewoon te koop)
- PA versterker ep2500
- Actief scheidingsfilter
- Signaalversterker XLR > Cinch en andersom
- Wat kabeltjes....
Misschien, als ik nog wat energie over heb...., dan neem ik mijn achtergrond doek mee, voor de demping.......
Tot morgen.
Groeten,
Mischa
